GĂ„ til innhold

Er alt ekte?đŸ‘©đŸŒ

Anbefalte innlegg

Skrevet

100% ekte og er 35 Är. Ja, jeg shaver selvsagt armhuler osv da. Bruker litt sminke nÄr jeg skal pynte meg. 

Anonymkode: b8081...c5d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

36 Är, bruker kun maskara. Naturlig hÄrfarge. Silikon, men ingen ser det.

Anonymkode: 54de9...337

Skrevet

29 Är. Shaver legger, armhuler og bikinilinjen. Ingenting annet. 

Anonymkode: 5c7ce...e6d

Skrevet

Farger hÄret for Ä holde grÄ ettervekst pÄ avstand. Sminker meg daglig.

Har nylig tatt en oppstrammende micro-needling-behandling pÄ pannerynker og krÄketÊr. Alt annet er ekte.

Anonymkode: c01f8...a6c

Skrevet

Bruker mascara til Ă„ farge Þyevippene sorte(de er naturlig lyse) og bruker leppestift nĂ„r jeg skal pynte meg. Barberer bort hĂ„ret under armene og pĂ„ leggene hvis jeg mĂ„ bruke shorts pĂ„ sommeren. Jeg har ogsĂ„ hull i Ăžrene sĂ„ en liten kroppsmodifikasjon der 😅 Ellers er jeg "som jeg blei fĂždt"! 

Skrevet

38 Ă„r. Farger bryn og bruker litt sminke. Ellers er alt ekte, men skal snart ha regulering. 😊

Anonymkode: 7fe69...f4c

Skrevet

Jeg er 39, magesekken har jeg gjort mindre, fjernet 1 fÞflekk ellers naturlig 

Anonymkode: 7cc1f...8d4

Skrevet

Er 35 Är. Fjerner diverse kroppshÄr og bruker mascara til hverdags. Mer til fest. Har aldri farget hÄret, men det vil jeg nok gjÞre nÄr de fÞrste grÄ dukker opp. Har aldri brukt en eneste rynkekrem eller annen ansiktspleie, men har likevel ingen rynker og har fremdeles babyhud i ansiktet. Er nok heldig med gener (samt at jeg skyr sola)

Jeg har hatt en neseoperasjon, men det var medisinsk etter nesebrudd, men er veldig fornþyd med resultatet 👍😊

Anonymkode: e605d...62f

Skrevet

sminker meg og farger hÄret (pga mye grÄ hÄr).

Anonymkode: 41ce3...c4c

Skrevet

Lett hverdagssminke og litt hÄrfarging hver annen mÄned, ellers er resten ekte her. 

Anonymkode: dad08...33c

Skrevet

Jeg bruker sminke og farger/striper hÄret, men bortsett fra det er alt ekte

Anonymkode: ca713...97b

Skrevet

Jeg barberer leggene om sommeren og sÄ har jeg noen plumber i tennene. Ellers kan jeg ikke komme pÄ noe som ikke er ekte.

Anonymkode: 0b004...653

Skrevet

Begynte Ă„ farge hĂ„ret da jeg var 25 (for da var jeg allerede grĂ„ i hĂ„ret) , farger det enda og nÄ er jeg midt i 40 Ă„rene. Farger og vokser bryn, for brynene er ogsĂ„ grĂ„.. bruker gel for Ă„ holde brynene pĂ„ plass 😊 Fjerner hĂ„r pĂ„ legger, under armer og bikinilinjen.  Bruker kun mascara til vanlig, men annen sminke hvis jeg skal noe spesielt. Bruker neglelakk om sommeren nĂ„r jeg gĂ„r med Ă„pne sko. Har nettopp fjernet Ă„reknuter, ikke for det kosmetiske, men fordi de var plagsom vonde.

Anonymkode: 802e9...a59

Skrevet

Fjerner hÄr og bruker litt sminke. Farget hÄret for Ä dekke litt grÄtt her om dagen, med en farge som ligger veldig tett opptil min naturlige. Ingen som har sett at jeg har tatt i farge.

Kommer nok til Ä ta noe mer permanent hÄrfjerning snart.

Anonymkode: 67da5...4ca

Skrevet

Nei dessverre. Har silikonpupper. Ufrivillig. Har en genfeil som heter brca1 og har derfor fjernet alt av mitt eget brystvev og satt inn silikon. Dette er egentlig en forebyggende operasjon, men jeg var for sent ute og fikk kreft og fikk da lagt inn silikon. Hadde ikke gjort det om jeg ikke mÄtte!

Anonymkode: 6ffa8...f8a

Skrevet

Litt hverdagssminke og bruker lillashampo av og til for en litt kaldere blondfarge. Ellers er ikke noe annet "pyntet pÄ"

Anonymkode: 91fb3...dea

Skrevet

Hatt regulering pÄ tennene i ungdommen, bleket tennene til bryllupet for 12 Är siden, har fjernet noen pigmentflekker i ansiktet, farger hÄret hver mÄned og bruker litt Þyesminke til daglig.

Anonymkode: 9cae2...a2a

Skrevet

Farger etterveksten, hatt samme farge i alle Är. Ellers bruker jeg foundation til vanlig, samt maskara hvis jeg skal noe spesielt. Ellers er alt ekte. Kunne nok tenkt meg silikon i brystene da de etter mye opp og ned i vekt ser ut som beverhaler, men lar de nok vÊre. 

Anonymkode: 62f97...6c7

Skrevet

Sminker meg noen ganger og napper bryna nÄr jeg gidder, ellers er alt ekte. Er gravid og har fÄtt skikkelig hengepupper sÄ har egentlig lyst til Ä ta et brystlÞft / med silikon dersom jeg fÞler jeg trenger det etter jeg er ferdig Ä amme. Hadde veldig fine pupper fÞr.

Anonymkode: 7da7a...9e6

Skrevet

Barberer legger, armhuler og musa nĂ„r det trengs 😅 Naturlig hĂ„rfarge. Ingen tatoo. SmĂ„, slappe pattĂŠr, helt naturlige. Sminke brukes litt sĂ„nn til og fra. Da kun mascara og noe farge pĂ„ Ăžyebrynene siden hĂ„ra der er helt lyse. 

Kjedelig grĂ„ mus jeg 😒 Men mĂ„ innrĂžmme at jeg har lyst pĂ„ silikon slik at jeg kan fylle en b cup 😏 Venter til jeg har gĂ„tt ned de siste 10 kiloene fĂžr jeg vurderer det nĂŠrmere :)

Anonymkode: c993d...2a9

Skrevet

Eneste pÄ kroppen min som ikke er ekte er puppene, der har jeg silikon, men heldigvis sÄ lite at barnet mitt ikke kommer til Ä legge merke til det. Det ser mer naturlig ut nÄ, enn fÞr. Ellers bruker jeg ikke sminke og hÄret er min naturlige farge, sÄ jeg fÞler meg gandke naturlig. 

Anonymkode: b7b62...a5c

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...