Rustikk Skrevet 27. april 2019 #1 Skrevet 27. april 2019 Jeg ser overalt på nettet at folk som er ensome strekker ut en hånd i håp om å få til et vennskap i voksen alder, og jeg syns de er så modig. For jeg sitter her i kveld og føler meg veldig ensom. Jeg har ingen god venninne lengre, for de jeg hadde bor nå langt unna og jeg er alene med barna annen hver mnd, så jeg er mye alene. Hvis det er noen som føler seg ensome og bor i Vesterålen, så ta gjerne kontakt.
Deterjomeg Skrevet 27. april 2019 #2 Skrevet 27. april 2019 Å, du har samme tanke som meg i kveld.. Jeg syns andre er modige, jeg hadde mange venninner tidligere, men en etter en er de borte. Og det er min feil.. Jeg har engstelig / unnvikende personlighetsforstyrrelse, som gjør at sosiale sammenhenger er slitsomme. Ingen vet om dette, da jeg er verdensmester i å sette på meg masker, for å skjule hva som foregår bak fasaden. Jeg er superblid, lett å prate med og virker veldig sosial. Men... Jeg er jo ikke det... Skulle hatt noen å snakke med, føler meg ensom veldig ofte..
Rustikk Skrevet 27. april 2019 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2019 15 minutter siden, Deterjomeg skrev: Å, du har samme tanke som meg i kveld.. Jeg syns andre er modige, jeg hadde mange venninner tidligere, men en etter en er de borte. Og det er min feil.. Jeg har engstelig / unnvikende personlighetsforstyrrelse, som gjør at sosiale sammenhenger er slitsomme. Ingen vet om dette, da jeg er verdensmester i å sette på meg masker, for å skjule hva som foregår bak fasaden. Jeg er superblid, lett å prate med og virker veldig sosial. Men... Jeg er jo ikke det... Skulle hatt noen å snakke med, føler meg ensom veldig ofte.. Jeg føler med deg. Jeg savner å dele ting og ha et vennskap som går likt begge veier. Det er vanskelig å få til vennskap i voksen alder, men det burde ikke være det. Hi
Anonym bruker Skrevet 27. april 2019 #4 Skrevet 27. april 2019 28 minutter siden, Rustikk skrev: Jeg føler med deg. Jeg savner å dele ting og ha et vennskap som går likt begge veier. Det er vanskelig å få til vennskap i voksen alder, men det burde ikke være det. Hi Men dere to, snakk nå med hverandre, da! Bli kjent, bli trygge. Jeg har mange venner herfra, og er veldig glad for dem alle. Anonymkode: 79504...8a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå