Gå til innhold

Stygg kropp og sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal møte en i løpet av uka og det ligger i kortene at vi skal ha sex. Jeg har ikke kledd av meg foran en mann på mange år. Etter siste barnet la jeg på meg 15 kg som ikke går av, har enorme pupper og en slapp og trasig kropp. Jeg liket virkelig denne mannen, men lurer på å avlyse hele greia:( 

Anonymkode: 91997...bbd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det en moden mann som liker deg, så ser han bort fra dine «skavanker». Er han derimot en umoden guttunge med fokus kun på kropp, så er han ikke verdt deg.

Når det er sagt så er vi mennesker ofte veldig selvkritisk. Jeg er sikker på du er flott. Utstrål heller selvsikkerhet og vær kåt, det tenner de fleste menn 😉

Anonymkode: ff59b...93e

Skrevet

Så lenge du ikke er potetsekk i senga tipper jeg han liker «varene» 😂

Anonymkode: 3de3a...888

Skrevet

Ein er vel berre heilt nødd å ha sex med den kroppen ein har. Så viss du ikkje har tenkt å leve resten av livet i sølibat er det berre å hoppe i det😉

Men eg trur absolutt ikkje du skal bekymre deg, med mindre du går i heildekkande burka, eller konstant går med hold inn og push UP osb, så ser han nok at du ikkje er noko fotomodell, men vil ha deg likevel😊😊. Menn er mindre opphengd i utsjånad enn vi trur, og kroppane våre er som regel mykje finare for dei enn for oss, heldigvis😊

Skrevet

Vær aktiv i akten 🥰 Og han har vel truffet deg med klærne på? Hvorfor skulle han plutselig ikke like deg med klærne av da? Nei, legg kroppshemningene til side og vis han hva han får ♥️

Anonymkode: b2475...ae7

Skrevet

Skriv ned alle tankene du har om kroppen din.
Legg arket i en konvolutt.
Brenn konvolutten.
Møt mannen og ha fantastisk sex...

Hilsen hun som veide 53 når hun var 19, 105 når hun var 35, 70 når hun ble 40 og har hatt fantastisk sex hele veien.

Anonymkode: 8825f...1d7

Skrevet

Ikke avlys, kjør på. Dere kan prøve å ha det mørkt på soverommet første gang.😁

Anonymkode: a6eec...339

Skrevet
På 27.4.2019 den 21.56, Anonym bruker skrev:

Vær aktiv i akten 🥰 Og han har vel truffet deg med klærne på? Hvorfor skulle han plutselig ikke like deg med klærne av da? Nei, legg kroppshemningene til side og vis han hva han får ♥️

Anonymkode: b2475...ae7

I "akten"? Virkelig???

Anonymkode: 63e72...f82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...