Gå til innhold

Mannen min svetter enormt på nettene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan dette være? Begynte for noen mnd siden 😔

Anonymkode: e1b13...1ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send han til legen asap, en kollega hadde det på samme måte og han hadde nyrekreft

Anonymkode: 1b92f...be1

Skrevet

Har han sjekket stoffskiftet? Det kan være symptom på høyt stoffskifte. Eller medisiner, diabetes osv. Han må gå til lege med en gang og få sjekket seg

Anonymkode: 65229...264

Skrevet

Ta en legesjekk. Min mann hadde også det, det var kreft. Men det mest sannsynlige er at det er noe helt ufarlig, der er mange harmløse ting som kan gi nattesvette. 

Anonymkode: f804f...f3f

Skrevet

Kreft? Hjelpe meg 😢😩 virkelig? Jeg har sagt til han at han bør gå til legen, men han liker ikke å gå til legen. Men nå skal jeg tvinge han! Takk for oppvekker 

T.s.

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ta en legesjekk. Min mann hadde også det, det var kreft. Men det mest sannsynlige er at det er noe helt ufarlig, der er mange harmløse ting som kan gi nattesvette. 

Anonymkode: f804f...f3f

Oj. Stakkars mann. Håper det går bra med han 

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det kan være alt og ingenting, men bør sjekkes av lege for sikkerhets skyld.

Det kan være endringer i hormonene, for mye medisiner, sterk mat o.l. men kan også være tegn på sykdom som i verste fall kreft. Det bør sjekkes.

https://www.lommelegen.no/annet/artikkel/nattesvette-kan-vaere-et-symptom-pa-sykdom/68926909

Anonymkode: 18275...c7c

Takk for link. Han bruker ikke medisiner

Skrevet
54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kreft? Hjelpe meg 😢😩 virkelig? Jeg har sagt til han at han bør gå til legen, men han liker ikke å gå til legen. Men nå skal jeg tvinge han! Takk for oppvekker 

T.s.

Da svarer du at ingen liker å gå til legen, men når man opplever endringer i kroppen sjekker man det ut likevel. Han har et ansvar som familiefar, og det ansvaret innebærer å ta vare på helsen sin og oppsøke lege når man opplever symptomer på at noe kan være galt.

Krysser fingrene for at det er helt uskyldig, men i noen tilfeller er det ikke det og da må det adresseres med en gang.

Skrevet

Snorker han? Min svettet ( og snorket) enormt om natten. Fikk truet han til legen til slutt, og det viste seg at han hadde søvnapné. Etter at han fikk pustemaskin ( eller hva det nå heter) har han sluttet helt å svette. Kraftig nattesvette er et sykdomstegn og bør absolutt sjekkes. 

Anonymkode: 02725...c26

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Da svarer du at ingen liker å gå til legen, men når man opplever endringer i kroppen sjekker man det ut likevel. Han har et ansvar som familiefar, og det ansvaret innebærer å ta vare på helsen sin og oppsøke lege når man opplever symptomer på at noe kan være galt.

Krysser fingrene for at det er helt uskyldig, men i noen tilfeller er det ikke det og da må det adresseres med en gang.

Jeg har sagt det nå. Tusen takk søte deg. 

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Snorker han? Min svettet ( og snorket) enormt om natten. Fikk truet han til legen til slutt, og det viste seg at han hadde søvnapné. Etter at han fikk pustemaskin ( eller hva det nå heter) har han sluttet helt å svette. Kraftig nattesvette er et sykdomstegn og bør absolutt sjekkes. 

Anonymkode: 02725...c26

Takk for erfaring. Så bra at det ordnet seg for din mann. Så godt når man finner årsaken. Nei, min mann snorker ikke 

Skrevet

Mannnen min svetter mye han også, men det er pga diabetes, tett nese etc og medisinbruk.

Anonymkode: 16dbd...f13

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mannnen min svetter mye han også, men det er pga diabetes, tett nese etc og medisinbruk.

Anonymkode: 16dbd...f13

Han har ingenting av dette 😔

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...