Anonym bruker Skrevet 27. april 2019 #1 Skrevet 27. april 2019 For snart 2 uker siden bestemte jeg meg for å ta botox for første gang i sinnarynken. Noe av det dummeste jeg har gjort!! Jeg ville ikke ha så mye, så behandler satt kun halv dose. Men, jeg føler det ble alt for mye allikevel🤔Jeg klarer overhodet ikke å trekke bryna sammen. Andre rynker rundt øynene er blitt mer fremtredende. Og jeg klarer ikke å bruke blikket mitt som før 🙈Uff... nå gleder jeg meg bare til effekten går ut.... Andre som har hatt det sånn? Anonymkode: 0c9ac...a92
Anonym bruker Skrevet 27. april 2019 #2 Skrevet 27. april 2019 Da tar du kråketærne neste gang med sinnarynken👌 Anonymkode: 91950...c33
Fru Banderas Skrevet 27. april 2019 #3 Skrevet 27. april 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Da tar du kråketærne neste gang med sinnarynken👌 Anonymkode: 91950...c33 Eventuelt begynner å akseptere seg selv, og slutte å sprøyte inn piss i huden. Selvsikkerhet er sexy, plast og mimikkløshet er aldri det.
frk Nilsen Skrevet 27. april 2019 #4 Skrevet 27. april 2019 Akkurat nå, Fru Banderas skrev: Eventuelt begynner å akseptere seg selv, og slutte å sprøyte inn piss i huden. Selvsikkerhet er sexy, plast og mimikkløshet er aldri det. Enig! Bruk pengene på noe mer fornuftig i stede.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2019 #5 Skrevet 27. april 2019 Da har du prøvd det, og funnet ut at det ikke er noe for deg. Det går over. Anonymkode: 1ed43...349
Anonym bruker Skrevet 27. april 2019 #6 Skrevet 27. april 2019 Jepp. Aldri mer! Fraråder alle å gjøre samme tabbe som meg.... Synes det synes godt siden mimikken blir mye borte. Ingen strek i panna, men føler jeg ser eldre ut med kråketær som blir mer tydelig 🙈 Uff, vil ha det bort nå. Masserer panna i håp om at det skal hjelpe 🥺 hi Anonymkode: 0c9ac...a92
Anonym bruker Skrevet 27. april 2019 #7 Skrevet 27. april 2019 Tror dette er trolling. Kampanje mot botox. Effekten av botox tar to uker. Anonymkode: 73056...3e8
Anonym bruker Skrevet 27. april 2019 #8 Skrevet 27. april 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jepp. Aldri mer! Fraråder alle å gjøre samme tabbe som meg.... Synes det synes godt siden mimikken blir mye borte. Ingen strek i panna, men føler jeg ser eldre ut med kråketær som blir mer tydelig 🙈 Uff, vil ha det bort nå. Masserer panna i håp om at det skal hjelpe 🥺 hi Anonymkode: 0c9ac...a92 Haha, lykke til med å massere botoxen vekk. Men det er jo ingen krise, det går snarr bort og du er en erfaring rikere Anonymkode: 91ded...769
Anonym bruker Skrevet 27. april 2019 #9 Skrevet 27. april 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Tror dette er trolling. Kampanje mot botox. Effekten av botox tar to uker. Anonymkode: 73056...3e8 Hvorfor skulle det være trolling? Anonymkode: a8674...fc4
Anonym bruker Skrevet 27. april 2019 #10 Skrevet 27. april 2019 Jeg bruker rynkeplasteret Frownies, og kommer nok aldri til å ta Botox. Frownies er forebyggende og reduserer også rynken (men ikke slik som Botox gjør). Det er uansett et naturlig alternativ til Botox uten bivirkninger. Botox skremmer meg, jeg har hørt om folk som har tatt det som plutselig ikke klarte å svelge skikkelig. Det viste seg å være ALS, da de med denne tilstanden er veldig sensitive for Botox giften. Syns det var veldig skummelt jeg, så kommer nok aldri til å ta Botox. Anonymkode: f736e...846
Anonym bruker Skrevet 27. april 2019 #11 Skrevet 27. april 2019 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg bruker rynkeplasteret Frownies, og kommer nok aldri til å ta Botox. Frownies er forebyggende og reduserer også rynken (men ikke slik som Botox gjør). Det er uansett et naturlig alternativ til Botox uten bivirkninger. Botox skremmer meg, jeg har hørt om folk som har tatt det som plutselig ikke klarte å svelge skikkelig. Det viste seg å være ALS, da de med denne tilstanden er veldig sensitive for Botox giften. Syns det var veldig skummelt jeg, så kommer nok aldri til å ta Botox. Anonymkode: f736e...846 Huff da! Høres skummelt ut... Hvor kjøper du Frownies, og har det virket på deg? Jeg håper da virkelig at ikke effekten blir enda sterkere (du som tror dette er trolling....) Det tok ikke mange dagene før sinnarynken min var borte, kanskje bare 4-5 dager etterpå.... hi Anonymkode: 0c9ac...a92
Anonym bruker Skrevet 28. april 2019 #12 Skrevet 28. april 2019 På 27.4.2019 den 14.10, Anonym bruker skrev: Huff da! Høres skummelt ut... Hvor kjøper du Frownies, og har det virket på deg? Jeg håper da virkelig at ikke effekten blir enda sterkere (du som tror dette er trolling....) Det tok ikke mange dagene før sinnarynken min var borte, kanskje bare 4-5 dager etterpå.... hi Anonymkode: 0c9ac...a92 Flere plasser som selger Frownies, du har urtesenteret.no og dermaspa.no på nett. Frownies virker på meg, fikk først en prøve og bestilte de med det samme etter å ha prøvd de. Har brukt de i rundt to år nå og jeg har mindre sinnarynke enn det jeg hadde for over 10-15 år siden. Er utrolig glad for at jeg fant Frownies ellers hadde jeg ikke følt meg like flott nå og mulig jeg hadde tatt Botox selv om det ikke er optimalt. Jeg synes de som har tatt det ofte får et unaturlig utseende, og når ansiktet beveger seg så rynker man på plasser og det ser veldig merkelig ut. Selvsagt ikke på alle men har til gode å se en effekt der det ser bra ut i lengden (etter mange år med Botox). Effekten av Botox vil sette seg så ikke sikkert du er like missfornøyd om 2 uker Anonymkode: f736e...846
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå