Gå til innhold

Vondt i halsen i 5 uker - allergi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjempevondt i halsen, men ingen andre symptomer. Kan det være allergi tro?

Anonymkode: 0b155...1bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være så mangt så få en time hos legen for sjekk. Kan være allergi, bakterieinfeksjon eller virus, i verste fall kreft. Når smerter og symptomer ikke forsvinner etter ca. 1 uke med egenbehandling bør man kontakte legen, så bestill time du 😊

Anonymkode: 669d1...a28

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan være så mangt så få en time hos legen for sjekk. Kan være allergi, bakterieinfeksjon eller virus, i verste fall kreft. Når smerter og symptomer ikke forsvinner etter ca. 1 uke med egenbehandling bør man kontakte legen, så bestill time du 😊

Anonymkode: 669d1...a28

Takk for svar. 

Joda, jeg var hos legen for 3 uker siden. Hun tok CRP, kikket i halsen, og konkluderte med virus. Jeg ringte henne igår, og sekretæren mente det nok var allergi. Men det er det jeg syns er så rart - for har ikke allergikere mange andre plager og? Rennende nese, kløe osv? Jeg har jo kun vondt i halsen...

HI

Anonymkode: 0b155...1bf

Skrevet

Allergi er ikke det første jeg ville tenkt på, det er vel ikke så vanlig symptom på det. Jeg hadde fått meg en ny time hos legen var jeg deg.

Anonymkode: 4ee40...0ab

Skrevet

Kyssesyken?

Anonymkode: 03176...cc3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...