Anonym bruker Skrevet 26. april 2019 #1 Skrevet 26. april 2019 Mannen min er sånn at nesten hver gang jeg sier jeg har vondt et sted eller føler meg dårlig, så går det under ti minutter før han også har vondt/føler seg syk. Nå klaget jeg over vondt i bekkenet (er gravid i niende måned), og da gikk det ti sekunder før han sier at han har veldig vondt i en fot. Vanligvis sier jeg ikke noe, for da blir han som regel sur, men jeg klarte ikke la være å smile i dag. Fikk da beskjed om å tørke av meg gliset, for det er visstnok jeg som alltid har vondt et sted når han har vondt, sa han. Så pilte han furten vekk og siden har jeg ikke sett snurten av ham. Så da får jeg gleden av å ta meg av to sure unger og lage middag alene. Med smerter for hvert skritt jeg tar. Hvordan skal jeg forholde meg til dette her? På mange måter er han en veldig flott mann og god far, og dette er egentlig mest latterlig, men det begynner å bli irriterende at jeg ikke engang som høygravid har lov til å klage litt over vondter her og der.... Anonymkode: 785fb...214
Anonym bruker Skrevet 26. april 2019 #2 Skrevet 26. april 2019 Men du fortsetter å få flere unger med en sånn barnslig ikkemann? Anonymkode: 4ecd1...76b
Anonym bruker Skrevet 26. april 2019 #3 Skrevet 26. april 2019 Har du prøvd å overdrive omsorgen? «Men stakkars deg da, har du vondt, hvor da, når fikk du vondt, trenger du noe, skal jeg ringe legevakten» osv 🙈 Anonymkode: f0228...e1d
Anonym bruker Skrevet 26. april 2019 #4 Skrevet 26. april 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har du prøvd å overdrive omsorgen? «Men stakkars deg da, har du vondt, hvor da, når fikk du vondt, trenger du noe, skal jeg ringe legevakten» osv 🙈 Anonymkode: f0228...e1d Enig! Drit han ut så han skjønner for en dust han er! Jeg hadde spysjuka en gang, feber og var skikkelig dårlig.Spydde på natta. Når jeg vekket mannen på morgenen for å få han til å stå opp med ungene,var han visst dårlig i magen også. Til slutt måtte jeg stå opp med de, (de klarte seg fint selv noen timer) og mannen hadde ikke vært på do en eneste gang. Han lå til kl ble 15-16.. Anonymkode: e9c7f...ef3
Anonym bruker Skrevet 26. april 2019 #5 Skrevet 26. april 2019 Hvordan er denne egoen under fødsel da? 😂 Beklager, men dette hadde ikke jeg klart å få barn med. Noe så veikt som syting har jeg nulltoleranse for. Min her kunne ha tendensen tidlig i forholdet, men la det fort av seg. Jeg bare ser dumt på han, eller ler. Altså er det reelt vondt så er det omsorg, men sånt tøys som hi beskriver gidder jeg ikke. Og var tydelig på at syting kan du gjøre til moren din. Hadde jeg vært gravid så ville jeg minnet han på at jeg lager tross alt menneske, så shut up. Anonymkode: d1d1f...c08
Anonym bruker Skrevet 26. april 2019 #6 Skrevet 26. april 2019 Min mann er også litt sånn, derfor sier jeg aldri noe når jeg er forkjølet, har vondt i halsen ol. Hiver innpå Ibux og later som ingenting, når ungene er syke ser han mer lidende ut enn dem. Tror han blir redd når ungene er syke, jeg har jobbet 20 år i helsevesenet så blir ikke bekymret når de er litt pjuske. Anonymkode: b7ae2...b7c
Anonym bruker Skrevet 26. april 2019 #7 Skrevet 26. april 2019 57 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har du prøvd å overdrive omsorgen? «Men stakkars deg da, har du vondt, hvor da, når fikk du vondt, trenger du noe, skal jeg ringe legevakten» osv 🙈 Anonymkode: f0228...e1d Godt forslag, men tror han hadde gjennomskuet meg raskt og blitt pottesur. Anonymkode: 785fb...214
Anonym bruker Skrevet 26. april 2019 #8 Skrevet 26. april 2019 Vanligvis sier jeg ikke noe særlig om det hvis jeg er dårlig, det er ikke vits. Under fødsel er han til stede, men bidrar jo ikke så mye utover å hente saft... men det forventer jeg heller ikke, hva skal han gjøre liksom? Jeg føler at fødselen angår meg og jordmor. Som sagt har han mange gode kvaliteter og dette med manglende empati er ingen dealbreaker, men jeg blir litt oppgitt av det. Anonymkode: 785fb...214
Anonym bruker Skrevet 26. april 2019 #9 Skrevet 26. april 2019 Har en mor som er sånn! Kan plutselig ringe tidlig på morraen og fortelle hvor forkjølet hun er. Lager sånn syk stemme. I tillegg han alltid vondt samme sted som meg, eller så hadde hun vondt der i går. Hvis min far er syk blir hun sur. Eller hvis jeg sier «stakkars pappa som har fått prolaps igjen». Da er det garantert at hun blir sengeliggende dagen etter. Tror rett og slett hun har sykt behov for oppmerksomhet og omsorg? Anonymkode: ad6db...b9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå