Gå til innhold

5000 kr på bare deg selv


Anbefalte innlegg

Skrevet

I år har vi bestemt oss for å spare opp litt penger på en « hyggekonto» . Pengene skal brukes på noe til oss selv som vi har lyst på. Nå har vi altså 5000 kr hver å bruke på akkurat hva vi vil. Hva hadde du brukt 5000 kr på? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reise på tur 👍🏻

Anonymkode: c4618...1e3

Skrevet

En chartertur til syden. Alene. 

Anonymkode: c9668...f64

Skrevet

Nye sko, sommerklær, nye gardiner, nye duker og litt nytt interiør. 🙂

Anonymkode: a9d03...895

Skrevet

Fjellsko og turbukse

Anonymkode: 2649c...5ab

Skrevet

Massasje kanskje? En liten tur med kjæreste eller hele familien. 5000 er ikke så mye, og jeg er ikke så veldig fan av å bruke penger for å bruke penger. Jeg sparer det meste, men kjøper nye ting hvis jeg har lyst på. Men jeg har erfart at kjøpt lykke er ganske kortvarig, og det gir meg mye mer glede å se sparekontoen vokse. Det gir meg også en trygghet at jeg kan kjøpe nye dekk eller ny vaskemaskin om jeg må, uten at jeg må spare en annen plass.

Skrevet

Jeg brukte det på skinnbuksa mi ☺️ 

Skrevet

Nye ski og massasje 👍

Anonymkode: b0c01...8af

Skrevet

Lagt av til å kjøpe hund :D 

Anonymkode: f9e18...6dd

Skrevet

Det hadde vel blitt det det pleier å bli om det er noe til overs til bare meg? En veske....

Skrevet

Veske, sko, kjole... Da var det vel ikke mer igjen ;)

Skrevet

Lett. 😂 Nytt objektiv til speilrefleksen. 

Skrevet
5 minutter siden, amandine skrev:

Det hadde vel blitt det det pleier å bli om det er noe til overs til bare meg? En veske....

Veske kanskje ja! Jeg trenger også veske, men har ikke funnet min veske enda. Noen tips?

Skrevet

Da hadde det blitt full pakke på en spaklinikk. Pleie av hud og kropp. 

Anonymkode: 71e05...79b

Skrevet
Akkurat nå, den perfekte mor skrev:

Veske kanskje ja! Jeg trenger også veske, men har ikke funnet min veske enda. Noen tips?

Jeg er glad i Mulberry, så jeg har vesker derfra. Eldste fra tidlig 80-tall, men de fleste fra etter 2000. Klassiske stayere☺️

Skrevet

Eg hadde spart litt meir, og hatt meg ei natt eller to på Solstrand hotell i Os! 🥰

Skrevet

Et kurs eller to av noe slag tenker jeg. Kurvfletting, tæger, skinnfell eller noe sånt.

Vi har jo pengene, men ikke så ofte jeg prioriterer sånt likevell.

Anonymkode: c61ba...f86

Skrevet

Hadde nok spurt ei venninne om å dra på spahelg! 

Anonymkode: 80034...f47

Skrevet

Jeg hadde reist å besøkt bestevenninnen min.

Anonymkode: c4346...144

Skrevet

Turbukse, goretex-sko og bøker! 😁

Anonymkode: f794b...adc

Skrevet

Nye fjellsko 

Anonymkode: 4b299...1d6

Skrevet

Spart til en skikkelig el-sykkel 🚴🏼‍♀️🚴🏼‍♀️

Skrevet

Hushjelp. 

Anonymkode: 500fc...aca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...