mamma til adhd gutt<3 Skrevet 26. april 2019 #1 Skrevet 26. april 2019 I år har vi bestemt oss for å spare opp litt penger på en « hyggekonto» . Pengene skal brukes på noe til oss selv som vi har lyst på. Nå har vi altså 5000 kr hver å bruke på akkurat hva vi vil. Hva hadde du brukt 5000 kr på?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2019 #2 Skrevet 26. april 2019 Reise på tur 👍🏻 Anonymkode: c4618...1e3
Anonym bruker Skrevet 26. april 2019 #3 Skrevet 26. april 2019 En chartertur til syden. Alene. Anonymkode: c9668...f64
Anonym bruker Skrevet 26. april 2019 #4 Skrevet 26. april 2019 Nye sko, sommerklær, nye gardiner, nye duker og litt nytt interiør. 🙂 Anonymkode: a9d03...895
Anonym bruker Skrevet 26. april 2019 #5 Skrevet 26. april 2019 Fjellsko og turbukse Anonymkode: 2649c...5ab
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 26. april 2019 #6 Skrevet 26. april 2019 Massasje kanskje? En liten tur med kjæreste eller hele familien. 5000 er ikke så mye, og jeg er ikke så veldig fan av å bruke penger for å bruke penger. Jeg sparer det meste, men kjøper nye ting hvis jeg har lyst på. Men jeg har erfart at kjøpt lykke er ganske kortvarig, og det gir meg mye mer glede å se sparekontoen vokse. Det gir meg også en trygghet at jeg kan kjøpe nye dekk eller ny vaskemaskin om jeg må, uten at jeg må spare en annen plass.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2019 #8 Skrevet 26. april 2019 Nye ski og massasje 👍 Anonymkode: b0c01...8af
Anonym bruker Skrevet 26. april 2019 #9 Skrevet 26. april 2019 Lagt av til å kjøpe hund Anonymkode: f9e18...6dd
amandine Skrevet 26. april 2019 #10 Skrevet 26. april 2019 Det hadde vel blitt det det pleier å bli om det er noe til overs til bare meg? En veske....
frk Nilsen Skrevet 26. april 2019 #11 Skrevet 26. april 2019 Veske, sko, kjole... Da var det vel ikke mer igjen
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 26. april 2019 #13 Skrevet 26. april 2019 5 minutter siden, amandine skrev: Det hadde vel blitt det det pleier å bli om det er noe til overs til bare meg? En veske.... Veske kanskje ja! Jeg trenger også veske, men har ikke funnet min veske enda. Noen tips?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2019 #14 Skrevet 26. april 2019 Da hadde det blitt full pakke på en spaklinikk. Pleie av hud og kropp. Anonymkode: 71e05...79b
amandine Skrevet 26. april 2019 #15 Skrevet 26. april 2019 Akkurat nå, den perfekte mor skrev: Veske kanskje ja! Jeg trenger også veske, men har ikke funnet min veske enda. Noen tips? Jeg er glad i Mulberry, så jeg har vesker derfra. Eldste fra tidlig 80-tall, men de fleste fra etter 2000. Klassiske stayere☺️
Valkyriemamma Skrevet 26. april 2019 #16 Skrevet 26. april 2019 Eg hadde spart litt meir, og hatt meg ei natt eller to på Solstrand hotell i Os! 🥰
Anonym bruker Skrevet 26. april 2019 #17 Skrevet 26. april 2019 Et kurs eller to av noe slag tenker jeg. Kurvfletting, tæger, skinnfell eller noe sånt. Vi har jo pengene, men ikke så ofte jeg prioriterer sånt likevell. Anonymkode: c61ba...f86
Anonym bruker Skrevet 26. april 2019 #18 Skrevet 26. april 2019 Hadde nok spurt ei venninne om å dra på spahelg! Anonymkode: 80034...f47
Anonym bruker Skrevet 26. april 2019 #19 Skrevet 26. april 2019 Jeg hadde reist å besøkt bestevenninnen min. Anonymkode: c4346...144
Anonym bruker Skrevet 26. april 2019 #20 Skrevet 26. april 2019 Turbukse, goretex-sko og bøker! 😁 Anonymkode: f794b...adc
Brillefanten Skrevet 26. april 2019 #23 Skrevet 26. april 2019 Spart til en skikkelig el-sykkel 🚴🏼♀️🚴🏼♀️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå