Anonym bruker Skrevet 26. april 2019 #1 Skrevet 26. april 2019 Hvordan gjør dere det med spisingen? Er barnet plaget av det? Mitt barn skal snart få det og synes det er så skummelt... Anonymkode: 569d4...623
Anonym bruker Skrevet 26. april 2019 #2 Skrevet 26. april 2019 Jeg har ikke barn med det, men sønnen til en venninne hadde det da han var liten. Han fikk mat til bestemte tider gjennom den "knappen" på magen og det fungerte greit, tror ikke han var særlig plaget av den. Men du vil få god opplæring på sykehuset i hvordan dette fungerer. Jeg mener det finnes en forening for foreldre med barn som har slik "knapp" på magen, regner med de har facebooksider også. Du kan sikkert få både tips, trøst og råd via dem. Skjønner at du synes det er skummelt, men det går nok helt fint. Anonymkode: a93b1...290
Anonym bruker Skrevet 26. april 2019 #3 Skrevet 26. april 2019 Flere av barna hbor jeg jobber, har peg. Noen av de får spesialmat, andre får most middag. De får mat når de andre elevene spiser, så de spiser sammen. Dere vil jo få veldig god opplæring på sykehuset, og er der noe du lurer på, må du jo spørre de. Men om du lurer på om det er vanskelig å gå mat i knapp, så er svaret nei. Det er ikke vanskelig eller "skummelt" i det hele tatt 😊 Anonymkode: 1837c...fd8
sotosmor Skrevet 26. april 2019 #4 Skrevet 26. april 2019 Hvis du er på Facebook, vil jeg anbefale knappen foreningen. En gruppe for foreldre med Peg eller sonde. Mitt barn har ikke knapp, men har hatt noen spiseutfordringer grunnet høy og smal gane.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2019 #5 Skrevet 26. april 2019 Takk for svar 😊 Misunner foreldre som har barn med stor appetitt og som slipper Peg. Anonymkode: 569d4...623
Anonym bruker Skrevet 27. april 2019 #6 Skrevet 27. april 2019 Her går det helt fint og barnet er mer fornøyd etter at knappen kom. Da kan barnet nemlig spise og gjøre andre ting samtidig, for spising ble avbrutt pga konsentrasjon og oppmerksomhetsvansker. Barnet sier selv at nå er ikke spising vanskelig lengre, det må ikke tvinges og man slipper å tenke på at det liker man ikke og det liker man ikke. Anonymkode: 6c64d...f3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå