Gå til innhold

Østensjøvannet - har du vært der nylig?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke vært rundt vannet i vår, men jeg kan anta ut fra at jeg har vært i skogen, hvis det hjelper? I skogen er det i hvert fall tørt på hovedturveiene, og siden det generelt har vært knusktørt vær den siste måneden, vil jeg anta at det er ok rundt vannet også.

Nå har det dog regnet litt det siste døgnet, så du får ta med det i beregningen.

Anonymkode: 48ee9...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har ikke vært rundt vannet i vår, men jeg kan anta ut fra at jeg har vært i skogen, hvis det hjelper? I skogen er det i hvert fall tørt på hovedturveiene, og siden det generelt har vært knusktørt vær den siste måneden, vil jeg anta at det er ok rundt vannet også.

Nå har det dog regnet litt det siste døgnet, så du får ta med det i beregningen.

Anonymkode: 48ee9...994

Takk for svar. Datteren min skal på tut dit med skolen over helgen. Tenkte på om det er gummistøvler eller joggesko som er best. 

Anonymkode: e104c...d75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar. Datteren min skal på tut dit med skolen over helgen. Tenkte på om det er gummistøvler eller joggesko som er best. 

Anonymkode: e104c...d75

Hm, vanskelig å si. Du får se an hvor mye det regner i helga, og så spørs det litt hva de skal på turen? Hvis de skal utenfor turstien / ned i vannkanten, kan kanskje støvler være best. Hvis de bare skal gå på stien, er sikkert goretex helt fint.

Anonymkode: 48ee9...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørt og fint....gikk der i påsken. Om det ikke regner ekstreme mengder i helgen så er det best med joggesko. 

Endret av TheWitch
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, TheWitch skrev:

Tørt og fint....gikk der i påsken. Om det ikke regner ekstreme mengder i helgen så er det best med joggesko. 

Å møte the witch rundt Østensjøvannet høres ut som en skrekkfilm 😂

Anonymkode: 0231b...448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hm, vanskelig å si. Du får se an hvor mye det regner i helga, og så spørs det litt hva de skal på turen? Hvis de skal utenfor turstien / ned i vannkanten, kan kanskje støvler være best. Hvis de bare skal gå på stien, er sikkert goretex helt fint.

Anonymkode: 48ee9...994

De skal se på trekkfugler. Ser det er lovt 21 grader og sol. Blir kanskje klamt og varmt med gummistøvler da. Og kanskje vått med joggesko....

Anonymkode: e104c...d75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, TheWitch skrev:

Tørt og fint....gikk der i påsken. Om det ikke regner ekstreme mengder i helgen så er det best med joggesko. 

Tørt også der fuglene holder til?

Anonymkode: e104c...d75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Tørt også der fuglene holder til?

Anonymkode: e104c...d75

Ja, så sant de ikke har planer om å vasse ut i vannet. Det er tilrettelagte veier, utbygg man kan oppholde seg i for å se på fuglene og egne steder hvor det er fint å mate de. Om de skal mate de så husk at trekkfugler egentlig ikke skal ha så mye brød, kokt ris er vist bedre. 

Har aldri sett noen som har forsøkt seg over gjerdene for vasse ut til hvor de har reir....da ville man trengt støvler i så fall, ellers er det tørt og fint rundt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Å møte the witch rundt Østensjøvannet høres ut som en skrekkfilm 😂

Anonymkode: 0231b...448

Oh yeah :heks:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, TheWitch skrev:

Ja, så sant de ikke har planer om å vasse ut i vannet. Det er tilrettelagte veier, utbygg man kan oppholde seg i for å se på fuglene og egne steder hvor det er fint å mate de. Om de skal mate de så husk at trekkfugler egentlig ikke skal ha så mye brød, kokt ris er vist bedre. 

Har aldri sett noen som har forsøkt seg over gjerdene for vasse ut til hvor de har reir....da ville man trengt støvler i så fall, ellers er det tørt og fint rundt. 

Jeg regner med de hverken skal mate eller vasse. Bare se og lytte. De har tema om trekkfugler på skolen nå, så de skal se de i real life. Takk for svar 🐦🕊🦅🦢🦆🐓

Anonymkode: e104c...d75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...