Gå til innhold

Noen som har erfaring med NPE?


Twintipp

Anbefalte innlegg

Hvor lang tid tok det før saken var avsluttet?

Her er det 3 år siden jeg fikk medhold i pasientskade grunnet uaktsomhet. Advokaten og sakskyndige har innhentet opplysninger og rapporter i 3 år nå. Skaden er varig og irreversibel.

Det vanskelige blir utmåling av erstatning, det er enda ikke påbegynt.

Hvor lang tid tok det hos dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eee.. 1,5 år. Fikk avslag fordi jeg ikke er viktig nok. Neida, men de finner jo sine leger, som ikke leser skikkelig. Følte mange av kommentarene var basert på å ikke ha lest saken engang. 

Men det tok ca 1,5 år. Kanskje 2. Kommer nok aldri i jobb pga det.

Anonymkode: 5d1a2...06b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke helt, men ca 1 år tenker jeg. Tror saken var 'grei' da. Legetabbe som forårsaket min manns død. (Kreft som ble oversett og senere oppdaget for seint)

Anonymkode: 784ef...944

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Husker ikke helt, men ca 1 år tenker jeg. Tror saken var 'grei' da. Legetabbe som forårsaket min manns død. (Kreft som ble oversett og senere oppdaget for seint)

Anonymkode: 784ef...944

Uff, så tragisk💔 Trist å høre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eee.. 1,5 år. Fikk avslag fordi jeg ikke er viktig nok. Neida, men de finner jo sine leger, som ikke leser skikkelig. Følte mange av kommentarene var basert på å ikke ha lest saken engang. 

Men det tok ca 1,5 år. Kanskje 2. Kommer nok aldri i jobb pga det.

Anonymkode: 5d1a2...06b

Fikk du avslag? Og ble ufør av det? Klaget du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss tok saksbehandlingen ca 1 år fra klage ble sendt inn til erstatning var utbetalt. Babyen vår, som i utgangspunktet var helt frisk, døde kort tid etter fødsel grunnet en feil jordmor på sykehuset gjorde. Det var en såpass alvorlig feil som ikke burde skje, og det gjorde det nok enkelt for sakkyndig å vurdere dokumentasjon. Trengte ikke å innhente mer dokumentasjon enn vår beretning og sykehusets journal og andre notater i saken. 

Anonymkode: 118ea...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hos oss tok saksbehandlingen ca 1 år fra klage ble sendt inn til erstatning var utbetalt. Babyen vår, som i utgangspunktet var helt frisk, døde kort tid etter fødsel grunnet en feil jordmor på sykehuset gjorde. Det var en såpass alvorlig feil som ikke burde skje, og det gjorde det nok enkelt for sakkyndig å vurdere dokumentasjon. Trengte ikke å innhente mer dokumentasjon enn vår beretning og sykehusets journal og andre notater i saken. 

Anonymkode: 118ea...593

Uff💔 Hjerteskjærende❤️❤️ God klem. Så grusomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...