Anonym bruker Skrevet 25. april 2019 #1 Skrevet 25. april 2019 Min gutt på 13 år sykla heim fra skulen i lag med ein kamerat. Under turen hekta dei syklane i hop og han enda på legekontoret. Vart vidare sendt til sjukehus for rensing av såret. Enda med 13 sting og 3 innvendige. Får ikkje godkjent som yrkesskade hos NAV pga dekker ikkje til og fra skulen. Er det noe andre ting som dekker det ? Har ca 1000 kr i sår stell utgifter og det vart infeksjon i såret. Takker for svar Anonymkode: 1139e...a4d
Anonym bruker Skrevet 25. april 2019 #2 Skrevet 25. april 2019 Reiseforsikring? Anonymkode: af950...7e9
Anonym bruker Skrevet 25. april 2019 #3 Skrevet 25. april 2019 Om du selv har forsikring på barnet gjelder vel den, altså barneforsikring. Men jeg trodde skolens forsikring gjaldt på skoleveien også jeg? Googlet det raskt og her står det da helt klart at skolens forsikring skal gjelde: https://www.udir.no/regelverkstolkninger/opplaring/Laringsmiljo/sykling-pa-skoleveien Ta en telefon til rektor og hør hva han sier. Anonymkode: d21e6...a9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå