Gå til innhold

Er det pollen nå? Kommer plagene helt plutselig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter sier i dag at øynene svir og klør, og dette kom plutselig i dag. Hun hadde kjent litt i går, men ikke slik som i dag. Hun har ikke vært plaget med dette før. Hun er 10 år.

Anonymkode: d56f7...bab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta vår begynte å slite med pollenallergi for to år siden, da var hun 9. Aldri merket noe til det før dette. Merket det på samme måte som du beskriver her - kløe og svie i øynene. Det er veldig mye pollen for tiden, så dette kan slå ut ganske plutselig. Ta en tur til legen og få tatt en allergitest så dere blir sikker + får medisiner.

Anonymkode: fbda8...64a

Skrevet

Plager kan komme plutselig. Om det er pollen avhenger jo av hvor du bor. 

Østlandet, ja.

Finnmark, nei. 

Her på indre Østlandet er det noe salix- og mye bjørkepollen i dag. 

Anonymkode: 72073...3d8

Skrevet

På Østlandet startet bjørk fir noen dager siden. Da er det normalt å kjenne plager etter noen dager før nye allergikere.

Anonymkode: e46f9...7a5

Skrevet

Jeg bor i Trøndelag. Her er det kraftig spredning av bjørkepollen i dag, og meldt ekstrem spredning i morgen. Min sønn er allergisk, og han reagerte plutselig da han var fire år. 

Anonymkode: 47718...c2a

Skrevet

Det kan komme plutselig ja, særlig i år når det er mye pollen. Jeg har ikke vært plaget på mange år, men nå svir og klør øynene noe veldig, og jeg nyser mye. Apotekdamen i går sa at det er kraftig pollenår. 

Anonymkode: 76121...38b

Skrevet

Jeg leste i dag at det ville bli et kraftig pollenår i år, pga den veldig varme sommeren som var i fjor. Og at det er bjørkepollen som ville være værst og den startet visst i februar

Anonymkode: 0b9bd...1a1

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det kan komme plutselig ja, særlig i år når det er mye pollen. Jeg har ikke vært plaget på mange år, men nå svir og klør øynene noe veldig, og jeg nyser mye. Apotekdamen i går sa at det er kraftig pollenår. 

Anonymkode: 76121...38b

Nei, så heldige vi er.

Anonymkode: 954d8...a3a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...