Anonym bruker Skrevet 25. april 2019 #26 Skrevet 25. april 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Den er jo det, heldigvis. Men det å erfare at slike ting faktisk kan skje var nok til å skremme meg fra å ta den sjansen. Anonymkode: db580...bb2 Slutter du med alle andre ting og da som noen du kjenner kan ha vært utsatt for? En tidligere kollega ble overfalt når hun var ute å gikk tur med hunden, jeg kan jo ikke slutte å gå tur av den grunn. Anonymkode: b616c...d24
Anonym bruker Skrevet 25. april 2019 #27 Skrevet 25. april 2019 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Kan hoggorm krype inn når vinduet er i første etasje😱, redd for det jeg😬 Anonymkode: 06e43...0d8 Brunsneglet kan i hvert fall det. Og narkiser. Anonymkode: a01ee...cda
Anonym bruker Skrevet 26. april 2019 #28 Skrevet 26. april 2019 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Det finnes jo strengt tatt et par eksempler på at folk har blitt overfalt og/eller drept i telt også. Anonymkode: db580...bb2 Ja, og folk blir utsatt for mordbrann. Likevel sover jeg inne i hus også. Anonymkode: 3fff5...6d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå