Gå til innhold

Bålforbud


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det ikke spesielt at skolen arrangere turdag med bål i fjæra ,når det brenner over alt.Elevene fikk også ekstra beskjed om å ta med ved i går.Jeg sende Mail til læreren å minnet om bålforbud og jeg sender heler ikke med ved.

Føler meg litt vrang 🙈

Anonymkode: 86761...5da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Total forbud og oransj markering på skogbrannfare. 

Anonymkode: 86761...5da

Dette er forskjellig fra kommune til kommune, så du må sjekke opp hva din kommune har bestemt.

Anonymkode: 6b3ba...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skolen her fikk dispensasjon da det var totalforbud her rett før sommerferien i fjor. De hadde en bålpanne som de satt litt uti vannet, så vasset de uti for å grille. ;)

Anonymkode: bbd4a...201

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skolen her fikk dispensasjon da det var totalforbud her rett før sommerferien i fjor. De hadde en bålpanne som de satt litt uti vannet, så vasset de uti for å grille. ;)

Anonymkode: bbd4a...201

Hadde de gjort det hadde det ikke vært noe problem ,eller brukt en grill som sto der.

Men her blåser det kraftig og det er mye trær og grønt arealene på stranden ,de griller ikke i fjærasteinene

Anonymkode: 86761...5da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Er det ikke spesielt at skolen arrangere turdag med bål i fjæra ,når det brenner over alt.Elevene fikk også ekstra beskjed om å ta med ved i går.Jeg sende Mail til læreren å minnet om bålforbud og jeg sender heler ikke med ved.

Føler meg litt vrang 🙈

Anonymkode: 86761...5da

Forundrer meg ikke. Her fyrte skolen opp "pølsebål" i min skog mens skogbrannene raste for et par år siden. Jett om jeg var rasende og lærerene sansynlig vis ganske leie etter at jeg hadde krebet at de skulle stå brannvskt i 24 timer etter at bålet var slukket.

Det gikk bra, men det var bare flaks. Ungene måtte bruke over en time på å bære vann inn for å få slukket skikkelig. Jeg tipper de husker det en stund enda.

Anonymkode: e62ff...588

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Forundrer meg ikke. Her fyrte skolen opp "pølsebål" i min skog mens skogbrannene raste for et par år siden. Jett om jeg var rasende og lærerene sansynlig vis ganske leie etter at jeg hadde krebet at de skulle stå brannvskt i 24 timer etter at bålet var slukket.

Det gikk bra, men det var bare flaks. Ungene måtte bruke over en time på å bære vann inn for å få slukket skikkelig. Jeg tipper de husker det en stund enda.

Anonymkode: e62ff...588

Godt å høre at det ikke er bare meg som setter litt spørsmålstegn til noe av adferden

Anonymkode: 86761...5da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...