Anonym bruker Skrevet 24. april 2019 #1 Skrevet 24. april 2019 Har fått bygd ny platting med gjerde rundt. Plattingen skal beises og gjerde/rekkverket males. Hadde så lyst å sette i gang nå til helgen, men så var det noen som sa til meg at treverket bør tørke ett helt år først. Noen som vet om dette er tilfelle? Anonymkode: ac6c8...408
Anonym bruker Skrevet 24. april 2019 #2 Skrevet 24. april 2019 Kommer helt an på materialet det er bygget med. Noe er beise/malingsklart, annet må som du sier tørke lenge. Har du bygget selv ville jeg hørt der du handlet materialene, er jobben gjort av andre ville jeg ringt de og spurt Anonymkode: 9e855...a98
Anonym bruker Skrevet 24. april 2019 #3 Skrevet 24. april 2019 Enig med hun over - hør med de du kjøpte materialene av. Husk også at du ikke skal beise i strålende sol, da kan det bli stygt. Vent til en dag det er overskyet, men ikke regn. Anonymkode: 8040b...cff
Optatium Skrevet 25. april 2019 #4 Skrevet 25. april 2019 Hvis du har brukt impregnert materiale bør du vente til neste år ja. Da fester oljen bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå