Gå til innhold

Hvilke klær passer til min kroppstype?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 159 og litt overvektig, stor mage pga overvekt og ødelagte magemuskler. Smal over skuldrene, små pupper, spinke armer og ankler. Har liksom ikke overkropp, mest bein.

Forslag til klær som kan passe meg til jeg får bort babyvekten?

Anonymkode: dff62...113

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke så godt på sånt, men fikk for meg at du kanskje vil kle en topp eller kjole med firkantet utringning, som går inn rett under brystene og så henger ned derfra, ikke veldig vid, bare ikke tettsittende. Og så ha en smal bukse. Eller omslagstopper som gir en illusjon av midje pga. linjene. Tror du finner en del om du googler eplefasong.

Anonymkode: d7061...a7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville valgt topper og kjoler som ikke deler deg av på midten der du er rundest med søm, strikk, snøring eller annet. A-fasong eller plagg som faller fra skuldrene. Empire-fasong kan fort gjøre at du ser gravid ut. Jeg vet det ofte blir anbefalt til epledamer, men jeg synes det får meg til å se ut som jeg er gravid i 10.mnd. Det samme med omslagskjoler. Den "illusjonen av midje" funker bare om magen din er litt stor og ikke skikkelig stor. 

Om du har tynne bein så ville jeg valgt bukser som sitter etter og topper som går til under rumpa, eller de samme toppene og smale skjørt. Selv om du har små pupper så er en god bh viktig. Den løfter og skiller pupper fra mage og gir litt fasong. 

Anonymkode: f37e7...c2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! Enig i at noen typer vide klær gjør at jeg ser enda mer gravid ut. Kjipt å bli spurt om når termin er😢 

Anonymkode: dff62...113

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...