Gå til innhold

Pris totalrenovering bad om jeg gjør mye selv


solbergz

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg ser dette er et foreldreforum.. jeg har ikke barn selv men er 23 år, og vil høre hva noen med litt mer erfaringer på dette har og komme med av innspill og egene erfaringer. tenker på og renovere bade på 6 kvm mitt om 1-2 år, og lurer litt på hva dette kommer ca til og koste og hvilke erfaringer folk har om dette?

Er selv elektriker og har en onkel som har svennebrev som snekker og nå er daglig leder i et større byggefirma, kommer selv fra gård så er vant til og gjøre ting selv, det eneste jeg har planer om og leie inn håndtverkere til er flislegging på gulv og vegger, og rørlegger, det er tregulv som jeg skal avrette på så det og få ordnet vannopplegge er en smal sak når det er krypkjeller med ca 0,7 - 1M høyde, men hovedvannkranen til min leilighet står på bade så det rekner jeg med blir å koste en del. og hvilke papirer er det som må være i orden bortsett fra det elektriske på dette?

legger også til at jeg bor på på bygda så er ikke snakk om bypriser for å leie inn folk.

Endret av solbergz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tipper du ikke kommer under 200000 uansett dessverre. Rørlegger og flislegger og selve flisene og inventar koster.

Anonymkode: 08b77...4bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette høres mye ut mtp at jeg ikke leier inn 2 fag grupper noe som veldig mange gjør å snittsummen som er på renovering av bad i 2018 lå på 200 000..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...