Gå til innhold

Skoleferie og jobb-river av meg håret!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Twintipp skrev:

Er det virkelig horribelt å ta seg ei uke ferie alene, og to med sine barn? 

Barna skal i tillegg være med sin far mest sannsynlig 2-3 uker. 

Dersom du er en dedikert mor synes jeg ikke det er ille. Er du en mor som stadig skyver barnas behov til side fremfor dine egne, så er det ille. 

Herregud, jeg elsker ungene mine over alt på denne jord, men ei uke hvor ingen skal ha noe eller trenger meg til noe i løpet av de 18-20 årene de kommer til å bo hjemme, vel, det skjer!

Har man ungene 100% kan jeg være enig. Når man deler ungene med pappa synes jeg man får nok «fri» til at man prioriterer tid med ungene.

Virker som mange nærmest får barn med noen bryter opp og finner en ny for å slippe å være forelder 100%. Også gjemmer msn seg bak at man gjør det som er best for «familien»🙄

Anonymkode: 12138...e17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har man ungene 100% kan jeg være enig. Når man deler ungene med pappa synes jeg man får nok «fri» til at man prioriterer tid med ungene.

Virker som mange nærmest får barn med noen bryter opp og finner en ny for å slippe å være forelder 100%. Også gjemmer msn seg bak at man gjør det som er best for «familien»🙄

Anonymkode: 12138...e17

Helt sikkert noen som gjør det, det er bare trist. Enig i at mange prioriterer seg selv og sine behov i stor grad. Men, gudene skal vite at livet som arbeidende mor med barn og oppfølging krever sin kvinne. Og midt oppi alt som krever deg som arbeidstaker, datter, dugnadsarbeider, leksehjelp og omsorgsperson etc, så er det viktig å prioritere seg selv også.. innimellom, uten å føle skam. 

Men, nå vet jeg ikke hvor mye mor har barna i dette tilfellet. Jeg bare synes ikke det er horribelt at hun unner seg ei ferieuke dersom barna er hos far. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...