Gå til innhold

Hva står på brukskonto etter påskeferien?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Her har vi brukt altfor mye i ferien..4000 til mat fram til den 12. Familie på 4..

Anonymkode: bacf6...a66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her har vi brukt altfor mye i ferien..4000 til mat fram til den 12. Familie på 4..

Anonymkode: bacf6...a66

Rundt 4-5000,- til 10 mai..5 stk i familien 😊 Hunden og kattene har mat i noen uker fremover!

Anonymkode: c1885...22f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lønningsdag den 20. her, så jeg har egentlig ikke brukt noe særlig av lønnen min.

Hatt hjemmepåske da, så brukt lite penger. Var ute og spiste middag en dag, men da betalte mannen ;)

(Jada, vi har egentlig felles økonomi, men vi har litt "lommepenger" igjen på konto når alt det faste er betalt, og disse brukte mannen da vi spiste ute i påsken)

Anonymkode: 87a82...2ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun 1500,- men det har ingenting med påsken å gjøre, er generelt flink å disponere pengene, og har vært det de siste månedene også, men pga rot i nav har mannen gått uten penger/økonomisk hjelp siden nyttår. Han er arbeidsledig/ under 50% arbeidsfør, men har fått avslag på aap, og fått beskjed at han ikke skulle søke arbeidsledighetstrygd samtidig som han søkte på aap. Han har siden nyttår fått 15 000,- fra arbeidsgiver, da han har jobbet ca 20%.

Tungt å gå å vente på at det kanskje kommer penger i neste uke. Enda tyngre når det stadig ikke gjør det.

Normalt sett ville vi hatt 15-20 000,- på konto nå etter påske, og hatt råd til å betale de regningene som skal betales de nærmeste dagene.

Anonymkode: a3279...433

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

114000, men vi hadde hjemmepåske med nydelig vær. Og det kostet bare noen is fra isbilen 😊

Anonymkode: e6523...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett over 41000 hos meg og omtrent det samme hos mannen 😊 Alt av lån og faste utgifter frem til neste lønn betalt 👍

Anonymkode: 76c42...d02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

114000, men vi hadde hjemmepåske med nydelig vær. Og det kostet bare noen is fra isbilen 😊

Anonymkode: e6523...d44

Hvorfor har dere 114.000 stående på brukskontoen? Fordeler dere ikke pengene til sparekonto osv?

Vi setter av 10.000 på matkonto og 6.000 til brukskonto hver måned, alt annet føres over til kontoer som vi ikke bruker i det daglige.

Sier ikke at vår måte er den riktige, men jeg hadde lett mistet kontroll på forbruk dersom det hadde stått så mye på den. Er det tomt på brukskonto etter 6.000 så er det tomt , og vi forholder oss til det, selv om vi har en sparekonto med penger på. Så sant det ikke dukker opp noe spesielt.

Anonymkode: 60346...d33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye skryt, som vanlig ser jeg 😀

Jeg har bikka under 4000 i dag, måtte kjøpe noe til en av ungene. Mannen ligger vel på omtrent det samme, tenker jeg. Går fint det frem til 12.

Ved krise har vi alltids buffer og Master....

Har ikke brukt spes mye pga påska akkurat.

Anonymkode: 6bd39...709

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt over 6000. Får lønn den 12. Ikke fått barnetrygden enda heller, så det kommer inn litt over 3000 der også

Anonymkode: b5266...a75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Litt over 6000. Får lønn den 12. Ikke fått barnetrygden enda heller, så det kommer inn litt over 3000 der også

Anonymkode: b5266...a75

Vi som har lønningsdag 12. får vel utbetalt lønn fredag 10. Dette går så bra at!

Anonymkode: 6bd39...709

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukt mindre enn vanlig. Var invitert på fjellet med mine svigerforeldre og de ville stå for maten. Så fra tirsdag til tirsdag har jeg brukt akkurat 0,- Akkurat hva som står på konto vet jeg ikke.

Anonymkode: c035b...6a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke 🤷‍♀️ Som normalt siden jeg ikke har brukt mer enn normalt i påsken så er noen tusen der. Får lønn til tirsdag

Anonymkode: 7ad0a...193

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3500 kroner til frem til 10.5. Skal gå helt fint det. Trenger bare mat til fire og noen liter bensin fram til lønn. Brukte litt mer enn vanlig hverdag i påsken, men ikke over forbruk. Har begynt å spare 20% av lønnen, så er fortsatt litt i en tilvenningsprosess på forbruk. 

Anonymkode: 57802...444

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...