Gå til innhold

Oppdaget noe på tlf til 10 åring


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hun har altså filmet seg selv naken og vist frem alt mulig på denne filmen, snakker om nudes, puling osv....jeg kan ikke se at hun har sendt den til noen, men uansett😫

Jeg har snakket med henne om nettvett osv, men det går inn ene øret og ut det andre...

jeg har selvfølgelig slettet videoene, men hva mer kan man gjøre?Kan styre abonnementet hennes og begrense vet jeg....hva ville dere gjort?

Anonymkode: dd416...918

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vurderer det ja......

Hvordan forklarer henne grunnen uten at hun blir flau?Hun vet jo at jeg har tilgang til alt på den så hun burde jo skjønne at jeg ser ting....

Anonymkode: dd416...918

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ta fra henne mobilen!

Anonymkode: 9d64c...cc3

Håpar det om 10 år er 15 årsgrense på smarttelefonar. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp en telefon på Clas Ohlson, tror de koster 299. De har ikke kamera, men kan ringes med og sende mld.

 

Deretter forklarer du henne klart og tydelig at kroppen er privat, og ingen skal trenge å se den.

Gå også igjennom diverse situasjoner som LETT kunne ha oppstått, f.eks om hun mistet tlf sin og denne filmsnutten ble lagt ut på nett. Hvordan ville hun likt det om ALLE kunne se den, jenter gutter, på skolen, venner, venners søsken, familie. Onkler, tanter, søskenbarn. Besteforeldre osv.

En 10åring bør vite bedre enn å filme seg selv naken, og derfor ville konsekvensene her i huset vært en mobil man ikke kan filme med. 

Ville ikke vært sint på henne, men en film som dette på avveie, kan ha alvorlige konsekvenser for den lille jenta di. Det er faktisk ungdom som har tatt livet sitt etter at bilder og filmer har blitt delt rundt...

Anonymkode: 8c4ac...69f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kjøp en telefon på Clas Ohlson, tror de koster 299. De har ikke kamera, men kan ringes med og sende mld.

 

Deretter forklarer du henne klart og tydelig at kroppen er privat, og ingen skal trenge å se den.

Gå også igjennom diverse situasjoner som LETT kunne ha oppstått, f.eks om hun mistet tlf sin og denne filmsnutten ble lagt ut på nett. Hvordan ville hun likt det om ALLE kunne se den, jenter gutter, på skolen, venner, venners søsken, familie. Onkler, tanter, søskenbarn. Besteforeldre osv.

En 10åring bør vite bedre enn å filme seg selv naken, og derfor ville konsekvensene her i huset vært en mobil man ikke kan filme med. 

Ville ikke vært sint på henne, men en film som dette på avveie, kan ha alvorlige konsekvenser for den lille jenta di. Det er faktisk ungdom som har tatt livet sitt etter at bilder og filmer har blitt delt rundt...

Anonymkode: 8c4ac...69f

Ville også vært klar og tydelig på at hun kan komme til deg å snakke om hva som helst. Kroppen er spennende, og alt som skjer med den kan være forvirrende. Så la terskelen for å snakke om kropp o.l være så lav som mulig.

Anonymkode: 8c4ac...69f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...