Gå til innhold

Venter tvillinger i mai 2019


Tvillinger2019

Anbefalte innlegg

Hei. 

Jeg er gravid med to eggede tvillinger og er i uke 35 (34+2). 

Jeg begynner å nærme meg fødsel(håper jeg) noen andre her som venter tvillinger? 

Jeg hører ofte at tvillinger ikke går til termin og det er normalt at fødsel blir satt i gang i uke 37/38 hvis fødsel ikke starter av seg selv.Gjelder dette to eggede tvillinger? Eller kun en eggede? 

Jeg har en del nedpress, kynnere, veldig hoven og spesielt press ved rompa. Jeg er spesielt hoven utenfor/i skjeden. 

Jeg har vært «aktiv» der jeg gjør mye husarbeid, lager middag osv. Har også 2 barn fra før som krever sitt.  Men nå føler jeg at det stopper opp litt pga nedpresset. 

Tror dere det blir fødsel snart? 

Jeg er ganske lei nå- det er tungt. Tvillingene vokser bra så jeg er ikke bekymret for at de ikke er store nok. 

Skal på kontroll på sykehuset om noen dager og håper at vi kan sette en dato for fødsel. Frem til nå har ikke fødsel vært tema, men kanskje fordi de vil se hvordan utviklingen av tvillingene er- 

ble et langt innlegg- men fint hvis noen i samme/lignende situasjon har lyst til å dele sin opplevelse/erfaring. 

 

Gleder meg til å høre deres historier 🤗

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble satt i gang når jeg var gravid med nr. 2. Og ja jeg er helt enig, det er et mareritt å bli satt i gang. 

Håper virkelig at fødselen starter av seg selv- om 3 ukers tid 🥴 hehe 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Får håpe du slipper å bli satt i gang. Er et mareritt. 

Anonymkode: 2d08c...d64

Herlighet for en unødvendig kommentar!!

Anonymkode: e4c88...92e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...