Gå til innhold

Hvor lang tid tar det fra første blødning til man kvitterer ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg skulle ha vært 7+2 idag , men jeg har blødd i mange dager nå ... friskt og brunt blod litt sånn om hverandre... 

jeg er hjemme fra jobb for jeg er livredd for å kvittere (som det på fagspråk heter....) mens jeg er på jobb. . Men så kan jeg ikke være hjemme i så mange dager til...

Er det noen som har erfaring med spontanabort som vil fortelle sin erfaring? 

 

Anonymkode: 24b12...88f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blør du mye da, har du smerter?

Jeg blødde i flere dager på den tiden uten å miste, så det er vel ikke sikkert det er en abort?

Anonymkode: adb1a...c9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Blør du mye da, har du smerter?

Jeg blødde i flere dager på den tiden uten å miste, så det er vel ikke sikkert det er en abort?

Anonymkode: adb1a...c9f

Jeg hadde vondt dag 2 med blødninger.  Jeg blødde rent blod , første dagen. Da kom det ca et halvt bind med blod . De neste 3dagene hadde jeg brunt, veldig tynt blod .

 idag har jeg rosa slim og noe murringer 😕

Hi

Anonymkode: 24b12...88f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aborterte en tvilling på dag to med blødning. Det var ikke tvil! Etter det stoppet blødningen raskt.

Anonymkode: 7b6de...996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embryoet er jo så lite at det kan allerede være blødd ut. Er ikke sikkert du merker det. Jeg har mistet to ganger og aldri merket selve embryoet. 

Anonymkode: f7f6b...9e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Embryoet er jo så lite at det kan allerede være blødd ut. Er ikke sikkert du merker det. Jeg har mistet to ganger og aldri merket selve embryoet. 

Anonymkode: f7f6b...9e3

Ok... Jeg trodde det ville merkes ... Men du har nok rett 😕

 

hi

Anonymkode: 24b12...88f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg aborterte en tvilling på dag to med blødning. Det var ikke tvil! Etter det stoppet blødningen raskt.

Anonymkode: 7b6de...996

Huff 💖💖 takk for svar .

Hi

Anonymkode: 24b12...88f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten: Om du er resus negativ og aborterer må du huske å få den sprøyten (husker ikke hva den heter) for å forebygge problemer ved senere graviditeter. 

Anonymkode: 7b6de...996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge kan man gå med et dødt foster før det er farlig da? Jeg var hos legen igår Å det virket ikke som hu bekymret seg . Hu sa at sykehuset ikke tok imot noen med så små foster uansett.  Men jeg er så umenneskelig kvalm og det blør forstatt svart som nå lukter mitt råttent ....

 

Hi

Anonymkode: 24b12...88f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du bestille en ul da? De ser vel om det er noe der eller ikke siden du er over 7 uker på vei. Da får du iallefall et svar å forholde deg til.

Anonymkode: aa0e3...455

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan du bestille en ul da? De ser vel om det er noe der eller ikke siden du er over 7 uker på vei. Da får du iallefall et svar å forholde deg til.

Anonymkode: aa0e3...455

Jeg vet bare ikke hvor . . De private hadde veldig lang kø og legen mente det ikke var vist med henvisning noe sted..

 

Jeg var ganske sliten da jeg var hos legen igår Så jeg klarte ikke si så mye imot .

Hi

Anonymkode: 24b12...88f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor lenge kan man gå med et dødt foster før det er farlig da? Jeg var hos legen igår Å det virket ikke som hu bekymret seg . Hu sa at sykehuset ikke tok imot noen med så små foster uansett.  Men jeg er så umenneskelig kvalm og det blør forstatt svart som nå lukter mitt råttent ....

 

Hi

Anonymkode: 24b12...88f

Sykehuset tar imot, men det må nok gå litt flere dager eller du må bli syk. 

Svigerinnen min måtte ha utskrapning, men hun fikk feber etter at hun mister og da viste det seg at det var igjen noen hinner eller noe.

Tror trygt du kan vente en stund til, enten går det over og du slutter blø, eller du blir sykere, noe som jo er mindre sannsynlig. Kroppen ordner gjerne opp selv. 

Men det er noe dritt mens det står på. Ønsker deg god bedring og at du lykkes neste gang. 

Anonymkode: adb1a...c9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...