Anonym bruker Skrevet 23. april 2019 #1 Skrevet 23. april 2019 Det er koselig for all del, men det blir litt mye med småbarn hengende over gjerdet hele tiden som prater og spør. Og nå når det er så fint vær er de ute hele tiden. Klarer liksom ikke å slappe av, har fri og sitter i hagen med en bok.. Anonymkode: a5c97...7c6
Anonym bruker Skrevet 23. april 2019 #2 Skrevet 23. april 2019 Ta kontakt med styrer og si det som det er, så kan de ansatte være litt obs på når de ser barna henger på gjerdet og finne på noe annet med de. Evt sette opp et høyere gjerde Anonymkode: 1edf7...7a0
Anonym bruker Skrevet 23. april 2019 #3 Skrevet 23. april 2019 Tett gjerde på over 2 meter og tornebusker er mitt beste råd. Anonymkode: 2e09f...1b9
Himmel og hav Skrevet 23. april 2019 #4 Skrevet 23. april 2019 Plant hekk inntil gjerdet på din side sånn at det ikke er så lett å se inn til deg.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2019 #5 Skrevet 23. april 2019 Hekk eller høyt gjerde. Men aller mest, aldri kjøp bolig ved siden av barnehage eller barneskole Anonymkode: b4455...2d9
Anonym bruker Skrevet 23. april 2019 #6 Skrevet 23. april 2019 Du må vel nesten ha en levegg, gjerde, hekk e.l. så du har noe å skjerme deg bak. Lyden av unger som leker er helt grei synes jeg, og de reiser tross alt hjem i fire-fem tiden, men om de henger over gjerdet ditt og prater med deg hele tiden må du skjerme deg litt. Du kan selvfølgelig svare at nå leser jeg bok og har ikke tid til å snakke med deg, de fleste barn hører på det, men om 30-40 unger skal komme og få samme beskjeden kan det bli litt mye Anonymkode: 1e148...876
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå