Gå til innhold

Tips til middager å lage til sørgende venninne?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe noen blomster og gi et kort... Men vil også gjerne gi noen middager som hun kan fryse ned... Hva hadde dere laget? Jeg har tenkt på pai.... Står helt fast... 

Anonymkode: 42e51...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lasagne, beger med suppe, rundstykker, en lett kake i stykker, boller, lapskaus...

Anonymkode: c37f2...1be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo hende hun liker det, men jeg er ikke spesielt glad i opptint middag og synes ofte det er mer tiltak å tine enn å lage selv. Men lag noe også tilby deg å komme bort med resten? Spis sammen med henne.

Jeg hadde nok kastet mat folk sendte hit. Men jeg spiste når de kom og ble igjen. Det var godt at de kom og lagde maten og spiste den sammen med meg.. Hilsen enke.

Anonymkode: f6ebd...5e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde satt pris på det - både at du kom og spiste med meg men også at du hadde med mat som kan fryses.
Noen gode gryteretter, for eksempel chili con carne og lapskaus med salt kjøtt er hodt. Og kjøttsaus som kan brukes til pasta.

Også hilsen enke.

Anonymkode: f7d3f...270

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode råd..❤️ Har til nå laget hjemmelaget tomatsuppe, lasagne, kake og boller. Kaken og boller tenker jeg hun kan servere om noen kommer innom. Jeg vil gjerne bli igjen å spise med henne, men må se det an. Tror gjerne det blir middag til henne, mannen og barna. Hun har mistet en av sine foreldre.. 

Anonymkode: 42e51...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for gode råd..❤️ Har til nå laget hjemmelaget tomatsuppe, lasagne, kake og boller. Kaken og boller tenker jeg hun kan servere om noen kommer innom. Jeg vil gjerne bli igjen å spise med henne, men må se det an. Tror gjerne det blir middag til henne, mannen og barna. Hun har mistet en av sine foreldre.. 

Anonymkode: 42e51...ac3

Så snill og omtenksom du er. Alle skulle hatt en venn som deg 🧡

Anonymkode: 31588...af6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...