Gå til innhold

Er bh uten spiler bra nok?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bra nok til hva?

Hvordan det ser ut kommer an på fasongen på bh'en og ikke minst størrelsen på puppene dine. Det ser ganske annerledes ut på en A cup og en DD...

 

Anonymkode: 150fe...f8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

😂 Nå er det slik at det står at det både er bra og ikke bra nok ellers på nettet . Derfor lurer jeg. Kanskje noen vet eller har erfaring. 

Anonymkode: 99eae...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hvordan det ser ut, om det er bra nok brystholder, at det ikke blir 'følger' ut av det. 

Anonymkode: 99eae...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke hvordan det ser ut, om det er bra nok brystholder, at det ikke blir 'følger' ut av det. 

Anonymkode: 99eae...593

Følger? Hva mener du? Om du blir gravid, arrestert eller får flass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier som resten, hvilken type bh til hvilket formål og i hvilken størrelse?

For meg er spileløs bh bra nok til det aller meste, hvordan det er med deg må du nesten vurdere selv eller spørre i en undertøysbutikk..

Anonymkode: fe052...7b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater bh uten spiler. Men jeg har god størrelse, og det blir noen skikkelig hengebasser hvis det ikke er støtte. Store bryster uten støtte gir også ryggplager. 

Anonymkode: 25376...629

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig har jeg aldri funnet en bh som har vært mer behaglig enn å gå uten, men hvis jeg må ha en på er det som regel minst ubehaglig uten spiler.

Anonymkode: e4062...a76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det får ingen følger å gå uten BH heller....

Anonymkode: 4eddf...cc9

Jo. De er der for en grunn. Det gir støtte til ryggen.

Anonymkode: 25376...629

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jo. De er der for en grunn. Det gir støtte til ryggen.

Anonymkode: 25376...629

Da har du nok tatt den bak fram og har pukkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jo. De er der for en grunn. Det gir støtte til ryggen.

Anonymkode: 25376...629

"De er der for en grunn"? 

Her "er" ikke der. Vi tar dem på. Hvorvidt man trenger støtte til ryggen (ikke støtte, egentlig, men vektavlastning) kommer jo helt an på størrelsen på puppene. 

Anonymkode: a2f41...627

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jo. De er der for en grunn. Det gir støtte til ryggen.

Anonymkode: 25376...629

Og hvem er "de"? Puppene? Ja, de er det for en grunn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jo. De er der for en grunn. Det gir støtte til ryggen.

Anonymkode: 25376...629

De fleste av oss trenger jo ikke det. Forsøk å gå uten bh i et halvt års tid så merker du at ryggproblemene blir mindre. Jeg bruker bh ca 60 timer i året og har ingen problemer med ryggen.

Anonymkode: e4062...a76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De fleste av oss trenger jo ikke det. Forsøk å gå uten bh i et halvt års tid så merker du at ryggproblemene blir mindre. Jeg bruker bh ca 60 timer i året og har ingen problemer med ryggen.

Anonymkode: e4062...a76

Det kan du jo ikke vite.

Anonymkode: d2590...22f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De fleste av oss trenger jo ikke det. Forsøk å gå uten bh i et halvt års tid så merker du at ryggproblemene blir mindre. Jeg bruker bh ca 60 timer i året og har ingen problemer med ryggen.

Anonymkode: e4062...a76

For de med større bryster er BH nødvendig, men for de med små kan jeg skjønne at det ikke er nødvendig. 

HI: Ta det som et mest behagelig du. Jeg har en ammebh som er uten spiler og den er det god støtte i, men det er langt ifra alle som har riktig støtte. Har du større bryster bør du gå til en undertøysbutikk for å prøve.

Anonymkode: 5f5d0...c37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke bh? Haha, det hadde tatt seg ut. Rachel i Friends..

Men etter å ha brukt ammebh uten spiler i 7 mnd vet jeg at spiler gjør mye for en bh. Jeg er 75c/d. 

Anonymkode: 86e89...368

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en bh uten spiler som jeg bruker når jeg ikke har rukket å vaske de andre. 😜

Nødbh 😂

Jeg har sånn medium bryster, hverken spes store  eller små. Men føler meg liksom ikke helt påkledd uten bh, og da må det helst være spiler.

Hvis man har store bryster må man vel ha en bh som støtter litt opp, ikke minst pga ryggen. Med eller uten spiler. Dessuten har jeg hørt at å gå uten bh kan føre til at brystene sagger, og jeg er dum nok til å tro på det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

De fleste av oss trenger jo ikke det. Forsøk å gå uten bh i et halvt års tid så merker du at ryggproblemene blir mindre. Jeg bruker bh ca 60 timer i året og har ingen problemer med ryggen.

Anonymkode: e4062...a76

Skal jeg gå rundt og snuble i puppene mine i 6 måneder for å se om jeg får mindre vondt i ryggen? Jeg gikk uten før. Da de var B-cup. Nå er de E med ekstra lengde, jeg kan jo ikke slippe dem løs på samme måte. *Får bilder i hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, amandine skrev:

Skal jeg gå rundt og snuble i puppene mine i 6 måneder for å se om jeg får mindre vondt i ryggen? Jeg gikk uten før. Da de var B-cup. Nå er de E med ekstra lengde, jeg kan jo ikke slippe dem løs på samme måte. *Får bilder i hodet*

Altså, se for deg den joggeturen med lang E-cup i fri dressur. Den bli'kke lang foråsiresånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, amandine skrev:

Skal jeg gå rundt og snuble i puppene mine i 6 måneder for å se om jeg får mindre vondt i ryggen? Jeg gikk uten før. Da de var B-cup. Nå er de E med ekstra lengde, jeg kan jo ikke slippe dem løs på samme måte. *Får bilder i hodet*

Samme her... 

Det er virkelig ikke et pent syn av meg når jeg har på t-skjorte uten bh (skjer kun i helgene når jeg daffer i pysjen og drikker kaffe før dagen starter) Ender vel opp som min bestemor som slengte puppene over skuldrene når hun skulle vaske magen 😂

Bruker en god bh med spiler til vanlig, når jeg trener har jeg sportsbh uten spiler, men den er så stram rundt puppene at de beveger seg minst mulig. Tror jeg hadde fått samme effekt av å surre gaffa rundt puppene, men det var det å få av tapen osv... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...