Gå til innhold

Hva tenker dere om besøk av klassevenner på helligdager


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Barna går i 2. Ig 4. Klasse og har lyst å spør om klassevenner kan komme på besøk. Er det lov? Hva hadde dere tenkt?

Anonymkode: 72f8d...ede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er alle ute og leker i dag. Så spør!:-) passer det ikke, gir de nok beskjed!

Anonymkode: d1ef6...d86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ ? Man får jo besøk i julen, påsken og 17.mai. Det er gjerne på helligdager det passer å ha besøk. 

Anonymkode: 0c443...09e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har ungene lekt med venner hele påsken. Det har vært overnattinger og besøk både her og der. 

Om folk har planer svarer de nei, men er de bare hjemme er det da bare koselig at ungene har noen å være sammen med. 

Anonymkode: 9992c...ca9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at man ikke skal forstyrre noen på helligdagene er nok ganske gammeldags og utdatert nå. 

Her har det være små venner på besøk hele påsken, det er jo bare hyggelig. 

 

Anonymkode: 4510c...63b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unger trenger sosialt samspill og lek, helt uavhengig hva Jesus gjorde for 2000 år siden. Så kjør på!

Litt ferie stopper ikke lekeavtaler her i hvert fall. 

Anonymkode: b6c18...16e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min bok er det alltid lov å spørre. På julaften etter kl 15 sier jeg sannsynligvis nei, men jeg blir ikke sur om du spør da heller. ;) De fleste andre dager har vi åpent hus, uansett hvor hellige dagene er.

Anonymkode: b0763...374

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helligdager? Her er vi heldigvis en gjeng ateister, så i dag har vi hatt fullt hus med rundt 10 barn her!

Anonymkode: d0dec...38b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det vært åpent hus , som det stort sett alltid er:) venner av barna har vært med på lange fjellturer, overnattet og har løpt inn og ut. Sånn liker vi det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager skal det være noe problem?

Og dersom det ikke passer så kan vel man bare si at det ikke passer når barna ringer på

Anonymkode: fb88f...584

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri tenkt tanken at det skulle være noe galt i det. Regner med at folk sier ifra om det ikke passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er nå helt grei. Min sosiale 2. klassing har vært på besøk og hatt besøk av venninner omtrent hele påska. Overnatting og greier.

Anonymkode: fe51e...211

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/22/2019 at 1:48 PM, Anonym bruker said:

Barna går i 2. Ig 4. Klasse og har lyst å spør om klassevenner kan komme på besøk. Er det lov? Hva hadde dere tenkt?

Anonymkode: 72f8d...ede

helt greit, så lenge de kommer etter 12, her sover både jeg og barna i alle fall til 11 når vi har fri, de går i 1 og 3 klasse + jeg har en tenåring også

Anonymkode: e1fd9...2d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...