Gå til innhold

Er denne kjolen posete og tantene eller litt fin?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes overhodet ikke den var verdt pengene. Skal du kjøpe en kjole som koster såpass er det jo så mange fine å velge i...

Anonymkode: 9fe77...7a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den så ut som en sekk med slitsomt mønster og for dyp utrigning, men så tror jeg egentlig jeg har en smak som ikke sammenfaller med dagens mote. Det kan godt hende de fleste vil like den.

Anonymkode: 493fd...af1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slaskete. Ser ut som noe man klær på seg den dagen man skal rydde loftet eller vaske ut leiligheten.

Løst kan være fint om det er laget rett. Den der er i mine øyne ikke kledelig.

Anonymkode: 53905...e37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke pen. Hele snittet er bare feil i mine øyne. Den blir veldig tantete med den lengden kombinert med de posete ermene som er 3/4. Hadde ermene vært lange hadde kjolen vært en helt annen.

Anonymkode: 1bdcd...ed8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ok, men synes den var veldig dyr, venter noe annet til den prisen. Liker ikke de 3/4 armene, bakfra så den veldig tantete ut

Anonymkode: 5cbd5...89d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jaaa.....Den er vel fin. Kanskje ikke en kjole jeg hadde kledd da

Anonymkode: 36bc8...528

 

Anonymkode: 36bc8...528

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en kjole som er finest på de som er litt høy og har litt former.

So go for it!

Anonymkode: cec51...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil du vise frem formene dine velger du omslag kjole, eller Figurnær kjole. 

Anonymkode: ad10a...2de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stoffet er jo veldig søtt, men snittet i overdelen er ikke flatterende. Det er noe med snittet som på en måte ikke er noen ting - ikke er den "sjarmerende posete", ikke har den et godt snitt som følger kurvene. Og overgangen rygg/skjørt er også lite fin.

Hi, du har en kropp til å bære helt andre kjoler. Denne kommer ikke til å gjøre noe for figuren din, tror jeg. Tror du vil bli mye mer fornøyd med en annen kjole.

Jeg kan ikke se for meg noen som er fin i akkurat denne kjolen. Modellen er jo ikke fin i den, den sitter ikke fint på henne. Og fyller man den mer ut med mer former så tror jeg det dårlige snittet kommer enda mer frem.

Du har en kropp og høyde som fortjener en annen kjole, Hi :)

 

Anonymkode: 61558...ef1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var ikke spesielt fin, i hvertfall ikke til den prisen der. Selv modellen kledde den ikke særlig godt, den satt som en sekk med mønster på.

Er du høy med litt former er det ganske sikkert 1000-vis av andre mer kledelige kjoler du heller kunne valgt.

Drister meg til et forslag; hva med jump-suit? Har sett flere høye jenter med former som kler dette kjempegodt 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns den var fin foran, men den former seg etter rumpa bak. Kjolen sklir inn i sprekken. Det var ikke pent. 

Anonymkode: 53b34...733

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kunne vært fin med et annet snitt, men den er uformelig og kommer til å få alle til å se formløse ut. 

Anonymkode: 802a3...cfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...