Gå til innhold

Trening før løp


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal løpe sentrumsløpet på lørdag og har trent litt lite 🙄 Begynner å bli nervøs og! 

Hvordan ville DU lagt opp den siste uka før løpet? 

Anonymkode: 6bd27...697

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal også på sentrumsløpet. Løp 4x4 intervall i går, skal sykle til/fra jobb en gang denne uka (ca 1,5 mil), en intervalløkt til på torsdag tenker jeg. 

Anonymkode: 8e8e4...e42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvpr lite er " litt lite"?

Er det lenge siden du løp 10 km sammenhengende eller ligger du nare dårlig an til å nå mlet om 45 minutter?

Anonymkode: 17869...c89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også løpe sentrumsløpet. Ligger ikke bra an, har akkurat begynt å løpe igjen etter etter en kneskade i høst. Tidligere har jeg alltid klart å komme meg under timen. Det skjer garantert ikke i år, har ikke hatt lengre enn 7km enda. Skal ta en rolig langtur i dag, får se om det blir en 4X4 ila uka, muligens en 5km runde på torsdag. Det får gå som det går, i år er målet å fullføre, tiden får jeg ta i et annet løp ;) 

Endret av frk Nilsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke anbefalt for mye trening rett før løpet. Hadde restituert torsd og fredag, så ville trent i dag og onsdag. mest sannsynlig løpt den runden i dag og litt lettere ons. I tillegg hadde jeg sørget for mye søvn og lett mat denne uka. 

Anonymkode: 32579...a9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde ikke anbefalt for mye trening rett før løpet. Hadde restituert torsd og fredag, så ville trent i dag og onsdag. mest sannsynlig løpt den runden i dag og litt lettere ons. I tillegg hadde jeg sørget for mye søvn og lett mat denne uka. 

Anonymkode: 32579...a9b

Takk! 🙏

Anonymkode: 6bd27...697

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvpr lite er " litt lite"?

Er det lenge siden du løp 10 km sammenhengende eller ligger du nare dårlig an til å nå mlet om 45 minutter?

Anonymkode: 17869...c89

Lenge siden 10km sammenhengende. Har trent meg opp fra 0, så veldig mye bedre. Har løpt 2-3 ganger i uka de siste månedene... + litt styrke og yoga.

Anonymkode: 6bd27...697

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Lenge siden 10km sammenhengende. Har trent meg opp fra 0, så veldig mye bedre. Har løpt 2-3 ganger i uka de siste månedene... + litt styrke og yoga.

Anonymkode: 6bd27...697

Da ville jeg valgt å løpe/gå ruten, eller distansen hvis du bor langt unna, i dag, løpe en lett 5 km på onsdag hvis det er en distanse du ppleier å løpe og så kanslje veødig lett 2 km på fredag, bare for å føle at jeg var i gang. Puls godt under 65% av mskspuls på alle turene.

Anonymkode: 17869...c89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...