Anonym bruker Skrevet 21. april 2019 #1 Skrevet 21. april 2019 Og barn? Vi har tre gutter i alderen 4-8 år, og vurderer en seilbåt i størrelsesorden 36-40 fot. Både mannen og jeg er oppvokst med båt, og jeg husker så mange fine stunder. I tillegg er det mye god læring; navigasjon, vind og vær, natur, det å ta avgjørelser mm. Noen her med barn og båt som vil fortelle litt? Anonymkode: 650f8...968
Anonym bruker Skrevet 21. april 2019 #2 Skrevet 21. april 2019 Mine foreldre har båt og jeg har vokst opp med seilbåt. Alle sommerferiene som barn er tilbrakt i båt. Veldig kjekt, mange fine minner. Men mine foreldre fikk båt lenge før de fikk barn, så når jeg og mine søsken ble født ble det helt naturlig å være med i båten. Anonymkode: 96920...f02
Mia_73 Skrevet 21. april 2019 #3 Skrevet 21. april 2019 Vi hadde riktignok motorbåt men mange ting er jo felles. Hadde stor båt på 45 fot så god plass. De beste minnnene vi har er faktisk ifm båt. Helgeturer, 8 uker lang ferietur til Danmark og Tyskland da minste var bare 4 måneder som var helt fantastisk. Vi er ikke så mye friluftsmennesker resten av året men tenne bål, brettspill på kvelden istedet for tv, ingen internett, ta opplevelsesturer med jolla, og har mye tid til familie er deilig. Vi var dessverre nødt å selge båten og vi savner den veldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå