Gå til innhold

Altså. Pizza grandiosa, fy flate for noe møkk


tante grusom master of law

Anbefalte innlegg

Det må være noe av det vondeste jeg har spist. Jeg kan ikke begripe hvordan denne pizzaen kan selge så mye. Noe som skal etterligne skinke og vond paprika. Fysjom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig. 

Jeg kan godt spise frossenpizza om tiden ikke strekker til annet, men Grandiosa kan knapt betegnes som mat. Det smaker jo bare skikkelig vondt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange ting som barn elsker smaker høgg. Grandiosa, Spaghetti a la Capri 🤮, fiskeboller. Noen frossenpizza går an å spise, vanlig Grandiosa er ikke en av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Grandiosa er ganske godt, jeg 😛 Noe luksusmat er det jo ikke, men noen ganger er det godt med noe så utrolig enkelt i smak.

(er ellers ganske matsnobb, så ligger ikke der heller)

Anonymkode: 27d3a...f17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grandiosa kan kun spises om man fordeler paprikaen, har på litt ekstra ost og krydder og steker den nesten i ihjæl og spiser den når den har fått kjølt seg litt, man må være grusomt sulten slik at man ikke smaker bare tygger og svelger.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg kan også spise frossenpizza, men grandiosa er bare æsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke grandiosa er det verste. Enkelte frossenpizzaer er omtrent bare hvetemel og ostegugge og smaksforsterker. 

Anonymkode: 8aa17...5e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, jeg trodde det nesten bare var meg som ikke liker grandiosa, folk blir jo helt himmelfallen når jeg sier det. Grandiosa er en papplate stappfull av paprika, ikke litt godt engang

Anonymkode: 711aa...d9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke engang mine barn liker grandiose. Jeg trodde grandiose var den verste jeg har smakt helt til jeg prøvde coop`s egen pizza (den man får på obs!)- den var 10 ganger mer grusom enn grandiose, DET var noe av det verste jeg har smakt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er av den mening at noen ganger må man spise for å leve og da er grandis et greit alternativ, særlig om man pimper den litt. Skal jeg leve litt for å spise, velger jeg noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker heller ikke Grandiosa, og det gjør heller ikke barna mine. Vi har alle hver vår frossen favoritt, de er alle fra dr.oetker. Men de foretrekker hjemmelaget eller pizza bakeren.

Anonymkode: bae48...4a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg likar grandiosa sånn passe, men det eit middelmådig ostesmørbrød. Ikkje pizza. 

Får eg velge frossenpizza blir det pizza ristorante. Ingen højdare det heller, men bra nok til sitt bruk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen store problemer med å spise Grandiosa av og til. Minner meg om barnebursdagene jeg deltok i, på 90-tallet😂 Men blir stort sett maks 2 ganger i året. Helt i starten av 20-årene var det en del av mitt survivalkit etter en natt på byen. 

Men har aldri blitt servert som middag. Kan vel knapt betegnes som mat🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlig Grandis er grusom, kjøper den aldri, men den nye «Hever i ovnen» er faktisk en av de bedre frossenpizzaene jeg har smakt. Kudos til de som har kommet opp med den oppskriften 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Grandiosa, spiser det gjerne til middag og kan finne på å sette det på bordet ved besøk. Dvs jeg planlegger ikke Grandiosa til et middagsselskap, men jeg skammer meg heller ikke for å servere det til sultent besøk.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper ferdig bunn, tynn og bakt i steinovn, fra en lokal baker (frosne) så er det bare å ta opp, legge på det man ønsker og steke i 7-10 min. Blir helt nydelig. Så Grandiosa blir det aldri her hjemme, like enkelt og mye bedre med eget fyll på pizza 😋

Anonymkode: 558e3...4e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

😂 jeg cravet faktisk skikkelig Grandiosa i går! Hadde ikke spist det på kanskje 6 mnd. Sendte mannen motvillig på butikken, og mmMMmm det var nyydelig!!! 😋

Anonymkode: 02749...0a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt hive innpå en ferdigpizza en dag jeg ikke gidder å lage noe annen mat, men Grandiosa kommer ikke på bordet hos oss. Ingen av oss liker Grandiosa. Hadde klart å få den ned om jeg får det servert hos andre, den smaker ikke vondt, bare intetsigende og ikke godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så glad i den vanlige typen, men den med pepperoni syns jeg er kjempegod og foretrekker den fremfor stort sett alle andre frossenpizzaer. Grandiosa hjemmelaget syns jeg også er kjempegod! 

Anonymkode: a2e31...08f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...