Gå til innhold

Er dette en parodi


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

https://www.carolinebergeriksen.no/

Jeg kom tilfeldigvis innom denne bloggen og vet ikke om den er seriøs eller en parodi?

Jeg har jo hørt om denne såkalte fotballfruen før, men faktisk aldri vært innom bloggen. Bildene fra skiturene hennes er jo hysterisk morsomme, men er det meningen eller er hun så selvhøytidelig som hun fremstår? (Jeg har bare scrollet raskt gjennom første siden, altså, det er ikke sikkert det er like ‘galt’ hele tiden). 

Anonymkode: 304f3...f8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har alltid tenkt at jeg kanskje er litt for arrogant når det kommer til disse rosabloggerne, jeg har jo egentlig bare antatt at det er noe møl uten å lese dem, takk for at du har motbevist meg 😂😂😂 Én ting er innhold, men i tillegg er jo språket elendig; hvordan kan en av Norges mest kjente bloggere ha så dårlig kvalitetssikring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy flate, for noe møl! 

 

Jada, jeg måtte klikke meg inn og lese, men lesverdig var det overhodet ikke. 

Anonymkode: 59976...91b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

https://www.carolinebergeriksen.no/

Jeg kom tilfeldigvis innom denne bloggen og vet ikke om den er seriøs eller en parodi?

Jeg har jo hørt om denne såkalte fotballfruen før, men faktisk aldri vært innom bloggen. Bildene fra skiturene hennes er jo hysterisk morsomme, men er det meningen eller er hun så selvhøytidelig som hun fremstår? (Jeg har bare scrollet raskt gjennom første siden, altså, det er ikke sikkert det er like ‘galt’ hele tiden). 

Anonymkode: 304f3...f8d

Nope, she is for real 😂

Anonymkode: e34d2...23a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nope, she is for real 😂

Anonymkode: e34d2...23a

Det er jo ganske bisart, i såfall. 

Og hva er det med det venstre benet som alltid står på tå på alle helfigur bildene? Tilogmed på ski, liksom 🙈😂

Anonymkode: 304f3...f8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun fikk noen ekstra klikk nå ihverfall🙈bra jobba CBE.

opplysning de skriver disse innleggene selv i forsøk på å få klikk og blest i media 

Anonymkode: 8e3dd...f5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hun fikk noen ekstra klikk nå ihverfall🙈bra jobba CBE.

opplysning de skriver disse innleggene selv i forsøk på å få klikk og blest i media 

Anonymkode: 8e3dd...f5c

Jepp, det er ikke noe nytt.

Anonymkode: e34d2...23a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var uansett verdt å gi et klikk for å få bekreftet mine fordommer 😄 Blir neppe fler med det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hun fikk noen ekstra klikk nå ihverfall🙈bra jobba CBE.

opplysning de skriver disse innleggene selv i forsøk på å få klikk og blest i media 

Anonymkode: 8e3dd...f5c

Sånne kommentarer er så teite 😂

Jeg tror neppe at de ser på seg selv som latterlige? De bildene viser jo en dame som er kistefornøyd med seg selv, stivsminket og med knekk i kneet. 

Anonymkode: 304f3...f8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, jøss som hun dummer seg ut med den poseringen på det som kunne vært et koselig tur-bilde.

Anonymkode: 2e267...41d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...