Gå til innhold

Hva skjedde her? Hva skal jeg tenke om dette?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har truffet en meget hyggelig dame. Hun inviterer vår familie til å grille sammen med sin familie på stranden. Vi gleder oss til å bli kjent med familien (mor, far og barn)

Da vi kommer for å treffe de, har mannen plutselig tatt med seg noen kamerater. Helt greit det. Men de holder hele tiden god avstand til oss. De inkluderer ikke oss i noe. Vi følte oss veldig utenfor... mannen såg ikke i vår retning en gang..

Hva ville du tenkt om dette? 

Anonymkode: bbe48...ee0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde ikke tenkt over det engang 😂

Men for all del, lag en stor greie utav det. 

Anonymkode: fd7dc...eb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde faktisk holdt litt avstand til den familien jeg, for de var faktisk ikke særlig hyggelige mot dere... sånt gjør man ikke !

Anonymkode: dde09...249

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har truffet en meget hyggelig dame. Hun inviterer vår familie til å grille sammen med sin familie på stranden. Vi gleder oss til å bli kjent med familien (mor, far og barn)

Da vi kommer for å treffe de, har mannen plutselig tatt med seg noen kamerater. Helt greit det. Men de holder hele tiden god avstand til oss. De inkluderer ikke oss i noe. Vi følte oss veldig utenfor... mannen såg ikke i vår retning en gang..

Hva ville du tenkt om dette? 

Anonymkode: bbe48...ee0

Hva med kona da, hun som hadde invitert dere?

Anonymkode: 4643d...861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva som var rart ? Ville du heller bli kjent med mannen enn med dama ? 

Han tenkte vel at HAN kom til å føle seg som 5. Jula på vogna. Han tenkte at dere to kom til å skravle så skulle han backe litt unna. Hadde du med deg mannen din ?

Anonymkode: 5dd05...450

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skjønner ikke hva som var rart ? Ville du heller bli kjent med mannen enn med dama ? 

Han tenkte vel at HAN kom til å føle seg som 5. Jula på vogna. Han tenkte at dere to kom til å skravle så skulle han backe litt unna. Hadde du med deg mannen din ?

Anonymkode: 5dd05...450

Som jeg skrev i hi: "hun inviterer vår familie (mor, far og barn)"

Anonymkode: bbe48...ee0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan oppførte kona seg i denne settingen? Hvor oppholdt hun seg? 

Anonymkode: 8da0c...bef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge kona tok kontakt med dere og var sammen med dere, så hadde jeg ikke reagert. Kanskje mannen hennes ikke var av den sosiale typen overfor fremmede mennesker. 

Anonymkode: 48237...081

Lenke til kommentar
Del på andre sider

,Høres utrolig spes ut. Dersom min mann hadde oppført seg sånn hadde jeg blitt skikkelig irritert, heldigvis har han oppdragelse og sosiale antenner.

 

Jeg tror at her har mannen blitt irritert på at kona har bedt dere med, og derfor demonstrert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være mannen hadde invitert sine kompiser, eller blitt invitert av de? Og kona ville ikke være «alene», og derfor inviterte hun med deg m/ fam., for å ha noen å være med?

Anonymkode: 8ac64...015

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kan det være mannen hadde invitert sine kompiser, eller blitt invitert av de? Og kona ville ikke være «alene», og derfor inviterte hun med deg m/ fam., for å ha noen å være med?

Anonymkode: 8ac64...015

Men da er det jo rart hvis HI sitter igjen og føler seg lite inkludert. Den mannen låter som en sosialt avstumpet bavian.

Anonymkode: c8891...358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...