Anonym bruker Skrevet 20. april 2019 #1 Skrevet 20. april 2019 Innser nå at jeg virkelig har tatt med vann over hodet, jeg kommer aldri til å klare å lære meg all den matten jeg må på en måned😱 Hvordan har dere andre fått det til? Det er vanlig 2PY matte, så det er jo ikke kjempeavansert, men mer enn nok vrient til at det er vanskelig å holde styr på alle regler😬 Anonymkode: 5869a...cbf
Anonym bruker Skrevet 20. april 2019 #2 Skrevet 20. april 2019 Det et ikke meningen at du skal lære det på en måned. Du skulle kunnet det nå og bare brukt denne tiden på finpuss. Anonymkode: f35ff...80c
Østerdølen Skrevet 20. april 2019 #3 Skrevet 20. april 2019 Regn,regn,regn og regn!Løs oppgaver i bøttevis!Det er det eneste som hjelper!Finn ut hva du er trygg på, disse lar du være.Så løser du oppgaver innen de temanene du er usikker på. Dette klarer du 😃
Anonym bruker Skrevet 20. april 2019 #4 Skrevet 20. april 2019 Kunne melde meg opp i januar, og har lært noe, men har ikke rukket alt. Tar to fag til, så jeg har fokusert mest på de til nå, men innser at det nok ikke var veldig smart😬 Får heller prøve å konsentrere meg om matten til jul igjen🥵 Anonymkode: 5869a...cbf
Anonym bruker Skrevet 20. april 2019 #5 Skrevet 20. april 2019 Gjør mange eksamensoppgaver og se på fasit. Anonymkode: 3539a...c9e
Anonym bruker Skrevet 20. april 2019 #6 Skrevet 20. april 2019 2 minutter siden, Østerdølen skrev: Regn,regn,regn og regn!Løs oppgaver i bøttevis!Det er det eneste som hjelper!Finn ut hva du er trygg på, disse lar du være.Så løser du oppgaver innen de temanene du er usikker på. Dette klarer du 😃 Takk😅 Jeg prøver nå, og blir kjempefornøyd når jeg ser at mine svar stemmer med fasiten, men ramler raskt i kjelleren hvis ikke 😒 Prøver videre, og krysser fingrene for at det går bra likevel 🤞🏻 Anonymkode: 5869a...cbf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå