Gå til innhold

Ny telefon, hvilken skal jeg velge?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Må ha ny, da den gamle snart tar kvelden... Har Samsung s5 nå, hatt den lenge... 🙈 Bør jeg velge Samsung 8 eller 9? Ser på nesten ny på onecall, og det er ca 1500 kr dyrere med 9. Hva er forskjellen på disse, annet enn at den ene selvsagt er nyere modell? Er det verdt å bruke disse kronene ekstra?

Anonymkode: 4c3a8...06b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer jo ann på hvor mye penger du vil legge i den. Har hatt mange Samsung, kjøpte nå S10+ Men ser at Huwaei sin nye har enda bedre kamera. Kamera er det viktigste når jeg kjøper tlf. S9 sitt er helt ok, men ikke mer. Selvfølgelig bedre enn på s5

Anonymkode: 3d501...1fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulefone power 3! Super telefon med fantastisk batteri. Varer glatt 3 dager. Kjøpes online på eBay eller deal extreme. Hatt i 5 månder og kunne ikke vært mer fornøyd.

Anonymkode: a39c3...ff6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hvit_bil
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kjøp deg en iPhone, så har du telefon i årevis. 

Anonymkode: cb38e...31b

mange plages med at de ikke tåler kulde. Selv hadde jeg en ipod som slo seg av så fort jeg gikk ut :S tanta mi sin iphone 6 slår seg av så fort det blir kaldt... men ikke ALLE er plaget med dette da.
ellers kan både Android og Apple vare..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt s8 og har s9 nå og vil si det ikke er så stor forskjell på dem. Grunnen til at jeg kjøpte ny var at s8 var veldig vanskelig å få til å lade på slutten, både med kabel og ladeplate. Jeg hadde swap-avtale og telefonen var over et år så derfor byttet jeg der. Hadde den holdt lenger så tror jeg at jeg hadde ventet på s10. Den var ikke kommet ut på det tidspunktet. 

Etter hva jeg har lest i tester så virker det som at det er større forskjell mellom s9 og s10. 

Anonymkode: df5e5...f60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...