Gå til innhold

Edderkopper overalt :(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Bor i kjellerleilighet, og har skikkelig fobi mot edderkopper. Nå kommer de frem overalt, og det går virkelig utover hele livet mitt.. sliter med å sove, og klarer ikke å slappe av. Tok en runde med sånn insektspray på alle lister og karmer for noen få uker siden, men likevel kommer de :( hjelp! Hva mer kan jeg gjøre for å bli kvitt dem/hindre dem i å komme inn?? 

Anonymkode: 4976c...46d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har edderkoppfobi selv og ville aldri bodd i kjeller. Det har jeg gjort en gang og aldri mer. Du blir ikke kvitt dem. Jeg holder meg godt over kjellernivå hvor de ikke kommer

Anonymkode: 61167...fe2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke edderkopp fobi selv, men jeg bor i kjellerleilighet og kjenner at de er alt for påtrengende. Kan ikke ha vinduet åpent på soverommet, for da har jeg jaggu meg store edderkopper på veggen 20 cm unna øynene når jeg åpner de om morgenen. Jeg flytter snart til en leilighet i andreetasje - aldri mer kjellerleilighet. 

Anonymkode: 90a88...3e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i nytt hus og har også edderkopper i hvertfall i første etasje😱

Anonymkode: ae1e2...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler med deg! Trøst deg med at det er kun for en liten periode nå om våren de kryr rundt som nå. (Pluss samme runde på høsten). 

Anonymkode: a9761...c71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i sokkelleilighet og det var endel edderkopper her når jeg flyttet inm, store edderkopper. Nå ser jeg sjelden edderkpooer inne, har både dør og vinduer oppe. Jeg vasker godt rundt dører og vinduer på vår og høst, og sprayer med permetrin etterpå. Du kan og få insektsnett og sette på vinduer

https://www.clasohlson.com/no/Insektsnett-til-vindu/34-1114

Anonymkode: e5f7e...1e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Permetrin hver 5 uke i alle ventiler, dører og vinduer som åpnes. Det redder min sommer hvert eneste år.

Tidligere luftet jeg aldri, nå står dører og vinduer oppe dagen (og natten) lang.

Anonymkode: 10dda...5b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...