Gå til innhold

Er dette normalt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gikk igjennom et samlivsbrudd i sommer. Vi har et felles barn, og var sammen i 8 år. Det var jeg som gikk. Har hele tiden vært 100% sikker på at det var rett å gå. Har ikke angret 1 dag. Han har hatt veldig problemer med å akseptere bruddet, og har maset veldig lenge på at vi skal bli sammen igjen. Alt jeg har ønsket er at han skal glemme meg og gå videre. Nå ser det ut som at han omsider har klart å gå videre. Mye ute og fester, og sikkert en del jenter også. Hvorfor synes jeg dette er så vondt? Jeg er sikker på at jeg ikke vil ha ham tilbake, men samtidig gjør det så grusomt vondt å se han gå videre. Er det normalt? Og isåfall hvorfor er det sånn??

Anonymkode: fb3d5...71b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror det er normalt. Selv om du vet at det var riktig å gå fra hverandre så hadde du og dere håp om å tilbringe livet sammen. Når han ikke gikk videre så ble det kanskje ikke så tydelig for deg, men nå som han synes å gå videre også, da må du forholde deg til den sorgen som også ligger i bruddet. Jeg vil tro at du har vært veldig sikker før du gikk fra ham, og at du har vært opptatt med å fokusere på hvor riktig dette var for deg, skape deg et nytt hjem og en ny tilværelse uten ham... og så har du ikke tatt deg tid til å bearbeide den sorgen som ofte også ligger der. Nå får du en bekreftelse på at det er endelig, og da må du forholde deg til det. Slike følelser kommer gjerne selv om man vet at man har handlet riktig. Jobb med å akseptere, både at familien ikke er som den var og at dere begge to nå har gått videre.

Anonymkode: 767a2...b2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...