Gå til innhold

Når får barna påskeegg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Våre fikk det på onsdag. Vi er på ferie, og har vært her i flere dager. 

Barna får egget senest torsdag.

 

Anonymkode: 7b0a1...fb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Våre får imorgen etter frokost. Da skal de på påskeeggjakt😊🐣

Anonymkode: 861c1...697

Samme her! 👍🐣

Anonymkode: 76d00...f62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her legges tomme egg frem hver kveld torsdag-mandag. Påskeharen legger litt godteri i og gjemmer eggene hver natt.

Anonymkode: a56ba...cba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjærtorsdag, og snopet må vare torsdag, fredag og lørdag. De får ikke noe mere...

Anonymkode: 0fda0...bcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis påskeaften. I år er det litt usikkert på grun av at vi skal bort og få besøk. De har fått rebusene, men det er såpass mange og de er så inviklete at det kan hende de ikke finner dem før søndag.

Anonymkode: 00c2f...2a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, i år har det gått helt i ball. Med store unger som kommer og reiser uten særlig plan, turer tatt på sparket og ellers mye som skjer så fikk de ett (fra oss) på mandag, ett stort av mormor på onsdag og ett på eggjakt da vi var på besøk i dag. 

Men nå er det stopp 😂🙈

Anonymkode: 8b86b...77b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6-åringen tror veldig på påskeharen, men jeg har aldri lært meg hvilken dag den kommer 🤔 satser på at den skal komme i natt med egget 😊

Anonymkode: c2660...93e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig påskeaften, etter frokost☺️men siden vi er borte i år ble der påskeeggjakt på ettermiddagen i dag.

Anonymkode: 508ef...b0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at alt har endret seg, men jeg synes likevel det er kjempetrist at vi ikke lenger feirer påske på påskedag - altså på søndag. Da jeg var barn, var det ved frokostbordet på påskedag at vi ønsket hverandre "god påske", og det var også den dagen vi spiste påskesjokoladen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påskeaften på kvelden. De får egget i hånden og kan spise av det når de ønsker.

Anonymkode: a8bd1...1fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På påskeaften, altså lørdag. Men, yngste skal på hytta med ei venninne på lørdag, derfor fikk de det i dag.

Anonymkode: 28b47...9e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våre fikk da vi kom på hytten onsdag. Da skal godteriet vare tom mandag. Da jeg var liten fikk vi 1. påskedag. Hadde ikke godteri gjennom påskeferien, men uka etter. Så vi endret det og påskeharen har gjemt eggene på hytten før vi kommer.

Anonymkode: 4d23c...d7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine våkner til brev fra påskeharen i morgen tidlig. Så blir det løsning av gåter for å finne påskeegg 🐣

3 og 6 år.

Anonymkode: 79a2e...7f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. påskedag har påskeharen lagt igjen sine spor her, så da er det bare å begynne å lete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag. Så fyller vi på om det blir tomt 😉 litt tidlig for mange, men vi fråtser litt i påsken vi og synes det er helt greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...