Gå til innhold

Ta vare på bilder av eksen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommer vel an på hva slags bilder. Jeg var ikke spesielt fornøyd med at mannen min hadde lettkledde bilder av sin eks, men det hørte og med til historien at jeg aldri følte han var over henne når vi traff hverandre. Han sa han skulle kaste de, men gjorde det aldri. Så da gjorde jeg det. Helt vanlige bilder tenker jeg er helt greit, så lenge de ikke står fremme eller henger på veggen. 

Jeg ser dog ikke poenget med å ha de. Jeg vil ikke ha bilder av meg og min eks...

Anonymkode: 908c7...47a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en del av livet vårt, av historien vår. Klart han kan ha bilder av eksen, det har jeg i gamle fotoalbum.

Anonymkode: 712f1...443

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri i livet kastet eller slettet bildene mine. Kanskje et og annet dersom det var intimt eller nærbilde, men ingenting som forteller en historie fra livet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nakenbilder, seksuelle bilder og veldig "lykkelige kjæreste"-bilder synes jeg er greit å kvitte seg med. Men normale bilder synes jeg er ok å beholde.

Hva synes du, Hi?

Anonymkode: fbf19...99f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ikke beholdt vanlige bilder av han eller av oss sammen, men bilder av han og barna hadde jeg beholdt og godtatt at han hadde beholdt av sin ex og barna

Anonymkode: 35e15...d59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kommer vel an på hva slags bilder. Jeg var ikke spesielt fornøyd med at mannen min hadde lettkledde bilder av sin eks, men det hørte og med til historien at jeg aldri følte han var over henne når vi traff hverandre. Han sa han skulle kaste de, men gjorde det aldri. Så da gjorde jeg det. Helt vanlige bilder tenker jeg er helt greit, så lenge de ikke står fremme eller henger på veggen. 

Jeg ser dog ikke poenget med å ha de. Jeg vil ikke ha bilder av meg og min eks...

Anonymkode: 908c7...47a

Kastet du bildene hans?

Anonymkode: ab9e6...57a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde ikke beholdt vanlige bilder av han eller av oss sammen, men bilder av han og barna hadde jeg beholdt og godtatt at han hadde beholdt av sin ex og barna

Anonymkode: 35e15...d59

X'en min døde da sønnen vår var 9 år gammel.

Jeg er SÅ glad jeg aldri kastet bilder av han og meg sammen. Det er bilder sønnen vår har sett på flere ganger, selv om sønnen vår er vokst opp med min nåværende mann. 

Nei, ville aldri kastet bildene. Legg de heller i en eske i en skuff. 

Anonymkode: ab9e6...57a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nakenbilder, seksuelle bilder og veldig "lykkelige kjæreste"-bilder synes jeg er greit å kvitte seg med. Men normale bilder synes jeg er ok å beholde.

Hva synes du, Hi?

Anonymkode: fbf19...99f

Dette. 

Man trenger f eks ikke dyrke et brudebilde når den man er skilt fra, dro en gjennom rettssak på rettssak og gjorde bruddet verre enn nødvendig.

Anonymkode: 1d70c...324

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kaster dem ikke. Ti år av mitt liv og vel verdt p ta vare på. Om ikke annet for å minne meg på hvor vanskelig ekteskapet var. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kastet du bildene hans?

Anonymkode: ab9e6...57a

Ja det gjorde jeg. Hva i alle dager skal jeg ha bilder av hans nakne eks med pupper som dingler og fitta på vidt gap, i vårt felles hjem som vi skaper med våre barn?

Anonymkode: 908c7...47a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanlige fotoalbum blir selvfølgelig ikke kastet, de er en del av min historie. Ligger sikkert 4-5 album på loftet med bilder tatt i tiden før jeg møtte mannen. 

Seksualiserte bilder har jeg aldri tatt og kommer aldri til å ta. 

Anonymkode: 70f6f...63c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja det gjorde jeg. Hva i alle dager skal jeg ha bilder av hans nakne eks med pupper som dingler og fitta på vidt gap, i vårt felles hjem som vi skaper med våre barn?

Anonymkode: 908c7...47a

Det der er jo uansett ikke normale bilder av en eks. Når jeg svarer, så baserer jeg selvsagt svaret på at bildene er av normal type. 

Anonymkode: 5dd82...8be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det der er jo uansett ikke normale bilder av en eks. Når jeg svarer, så baserer jeg selvsagt svaret på at bildene er av normal type. 

Anonymkode: 5dd82...8be

Men jeg skrev jo og at det var lettkledde bilder. Nå var det mye som var feil med den dama, så etterhvert kasta han alt. Han har bilder av ei annen eks og det bryr meg overhodet ikke

Anonymkode: 908c7...47a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig. To av mine ekskjærester døde kort tid etter forholdet var over, og jeg angrer hver eneste dag på at jeg har slettet de fleste bildene av oss. 

Anonymkode: 94f46...94e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...