Gå til innhold

Salatbar i dagligvarebutikk


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Betaler dere for bestikket når dere kjøper salat i salatbar? Altså legger dere bestikkpakken oppå salatbegeret, eller holder det i hånda? Eller legger det på rullebåndet?

Anonymkode: 01c0d...696

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Holder det i hånda.

Legger det absolutt ikke inni esken, og det båndet er ganske møkkete så jeg legger det ikke på det heller. Så da blir det hånda da ;)

 

Anonymkode: 4180e...ad3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, der jeg har sett er det pakket inn i plast, så å ikke legge det på båndet fordi det er møkkete der holder ikke. Hvis butikken faktisk skal ta betalt for det, legger jeg det selvsagt på båndet. Men  pleier ikke ta med bestikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke for vane å stjele. Dersom butikken tar betalt for bestikket så betaler jeg selvsagt. Noen steder er det derimot gratis. 

Anonymkode: 2e99d...be6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg veit ikkje om butikken tar betalt for det eller ikkje. Har ikkje sett at det står noken plass. Har vendt meg til å bære bestikket og legge boksen på båndet. Sikkert sett kollegaene mine gjøre det på den måten første gangene. Begynte akkurat å fundere på om det er vanlig å legge bestikket i eller på boksen. Ingen ansatte har noken gang sagt noke. Derfor eg spør kva andre gjør. Om ingen legger bestikket på boksen gidder ikkje eg heller så lenge ingen betjening seier eg skal gjøre det.

HI (akkurat like klok) 😃

Anonymkode: 01c0d...696

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du kjøper varmmat i delikatessen veier betjeningen maten, og setter på prislapp. Etterpå forsyner du deg med (gratis) bestikk om du ønsker.

Slik må det være for salat også, selv om den veies i kassen. Du skal altså ikke betale for bestikket. Uansett kan det ikke utgjøre mange gram og øre. 

Anonymkode: 9d0b8...057

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...