Gå til innhold

Ferie i England med barn. Tips?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vet ikke så mye om muligheter. Vi tenkte å starte og avslutte i London. Vi vil gjerne innom en park eller to. Har dere tips?

Anonymkode: 5bfd6...15e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi reiste med barn 6-13 år og var i London . Der var vi på det vi kunne : London eye, madam toussad, m&m, slottet , hyde park, restaurant ungene hadde hørt om, lekebutikkene, osv . Bodde på trafalger square  og gikk til alt og tube til og fra flyplass. Var en superkjekk ferie og barna vil tilbake. 

Anonymkode: ea60f...445

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale Yorkshire. Der er det en park (Flamingo Park, tror jeg den heter?), Aidensfield, Harry Potter-toget, Galtvang togstasjon, York Minster og Jorvik Viking Center. 

Eller det som er nevnt over her i London 😊

Anonymkode: c0a0e...4f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange flotte steder i England for familien, leier dere bil eller tenker dere offentlig transport? Nevnte York er flott, Chester er en nydelig by. Cotswold er idyllisk engelsk, sørover blir det litt syden - i Devonområdet. Min mann er fra nordøst-England, masse flotte steder der men 5 timer i bil fra London da. Vi flyr til Edinburgh fra OSL. 

Anonymkode: e7e50...c5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Portsmouth er nydelig.

Der er et høyt tårn der du kan gå på glass over den fantastiske utsikten.

Der er område som ligner på Aker brygge.

Du kan kjøre luftputebåt ut til ei nærliggende øy. Der ute er det masse muligheter. Trur det var Isle of Wight.  

Der er en flott gamleby.

Der er tivoliområde.

Anonymkode: 4a4b9...098

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...