Gå til innhold

Noen som har hatt herpes i underlivet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvordan oppdaget dere det? Og hvordan arter det seg? Hvordan blir man smittet om ikke partner har hatt det?

Anonymkode: 5235b...94b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, for 1,5 år siden. Du er ikke i tvil for å si det slik, jeg kunne knapt gå uten smerter. Har hatt samme partner i over 20 år og ingen utroskap, så ble mildt sagt vond stemming her hjemme før prøveresultatene kom og viste herpes1 og ikke herpes2. Den jeg hadde er egentlig munnsårversjonen, selv om jeg aldri har hatt utbrudd der heller, og vi fikk vite at den kunne jeg ha fått via at noen f.eks. hadde munnsår, brukte vårt håndkle og så brukte jeg det. Det smitter lett og kan også sette seg i underlivet, som hos meg. Har ikke hatt utbrudd hverken før eller siden.

Anonymkode: 08c41...52a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, for 1,5 år siden. Du er ikke i tvil for å si det slik, jeg kunne knapt gå uten smerter. Har hatt samme partner i over 20 år og ingen utroskap, så ble mildt sagt vond stemming her hjemme før prøveresultatene kom og viste herpes1 og ikke herpes2. Den jeg hadde er egentlig munnsårversjonen, selv om jeg aldri har hatt utbrudd der heller, og vi fikk vite at den kunne jeg ha fått via at noen f.eks. hadde munnsår, brukte vårt håndkle og så brukte jeg det. Det smitter lett og kan også sette seg i underlivet, som hos meg. Har ikke hatt utbrudd hverken før eller siden.

Anonymkode: 08c41...52a

Har samme som deg. Kunne ikke gå uten lokalbedøvende krem. Det er 12 år siden - ikke hatt flere utbrudd. Tror det er ganske typisk for type 1 i underlivet,  etter det jeg har lest.

Anonymkode: 80ab6...14c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har samme som deg. Kunne ikke gå uten lokalbedøvende krem. Det er 12 år siden - ikke hatt flere utbrudd. Tror det er ganske typisk for type 1 i underlivet,  etter det jeg har lest.

Anonymkode: 80ab6...14c

Så godt å høre! Har ikke lyst på utbrudd igjen, det var helt forferdelig. Måtte sykemeldes til og med fordi jeg må gå mye i jobben min, og selv om man ikke må fortelle hvorfor følte jeg at jeg måtte si noe siden vi har et tett arbeidsmiljø. Diktet opp noe annet, er jo ikke noe man gjerne snakker om.

Anonymkode: 08c41...52a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...