Gå til innhold

Russebråk


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen andre som bor i Tønsbergområdet som har hørt mye bråk den siste uka? Konstant høy bass til langt på natt. Noen som vet hvor de holder på? 

Anonymkode: a00ff...71d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De holder vel på overalt. Vips så er det over! Har forøvrig ikke hørt noe, men Tønsberg er stort da 

Anonymkode: 88e14...2f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har de holdt på i vårt område fra 23:00 til rundt 05:00 hver dag siden lørdag forrige uke. Jeg skjønner at de vil ha det gøy, men det begynner å bli litt ekstremt. Jeg sover gjennom det meste, så for meg er det egentlig ikke et problem, men mannen min gjør ikke det. Nå har han ikke sovet mer enn et par timer hver natt hele uken og er sliten. Dessuten holder de seg veldig nærme boligstrøk, i går måtte jeg jage vekk en buss som parkerte nedi gata. Det hjalp jo litt, men når resten likevel holder på et annet sted i nærheten hører vi dem jo likevel. 

Anonymkode: a00ff...71d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nå har de holdt på i vårt område fra 23:00 til rundt 05:00 hver dag siden lørdag forrige uke. Jeg skjønner at de vil ha det gøy, men det begynner å bli litt ekstremt. Jeg sover gjennom det meste, så for meg er det egentlig ikke et problem, men mannen min gjør ikke det. Nå har han ikke sovet mer enn et par timer hver natt hele uken og er sliten. Dessuten holder de seg veldig nærme boligstrøk, i går måtte jeg jage vekk en buss som parkerte nedi gata. Det hjalp jo litt, men når resten likevel holder på et annet sted i nærheten hører vi dem jo likevel. 

Anonymkode: a00ff...71d

Hvorfor ringer dere ikke til politiet da?

Anonymkode: 356d8...2d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nå har de holdt på i vårt område fra 23:00 til rundt 05:00 hver dag siden lørdag forrige uke. Jeg skjønner at de vil ha det gøy, men det begynner å bli litt ekstremt. Jeg sover gjennom det meste, så for meg er det egentlig ikke et problem, men mannen min gjør ikke det. Nå har han ikke sovet mer enn et par timer hver natt hele uken og er sliten. Dessuten holder de seg veldig nærme boligstrøk, i går måtte jeg jage vekk en buss som parkerte nedi gata. Det hjalp jo litt, men når resten likevel holder på et annet sted i nærheten hører vi dem jo likevel. 

Anonymkode: a00ff...71d

Jeg hadde ringt politiet etter tolv!

Anonymkode: 4664c...2ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bor et par mil unna Tønsberg. Vi måtte flytte lenger fra veien. Russen kunne begynne på Sem og det klirret i alt av glass. Da de endelig ankom Andebu sentrum dundra det så inni helv at man merket det i marg og bein. Ungene sov ikke en full natt i hele mai måned i de årene vi bodde der vi bodde før. Jeg ringte politiet hver gang.

helt greit at kua selv har vært en kalv, men jeg og bussen min tok aldri bygdefesten utenfor et nabolag klokka 3 på natta i en ukedag. Må være lov å bruke hodet ..

Anonymkode: c072a...8c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...