Gå til innhold

Trolleri, trollera..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva er det sykeste trolleinnlegget du noengang har lest her inne?

(Ja, jeg kjeder meg i kveld)

Anonymkode: eaeac...820

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva er det sykeste trolleinnlegget du noengang har lest her inne?

(Ja, jeg kjeder meg i kveld)

Anonymkode: eaeac...820

Hun som ville ha hjemmefødsel med keisersnitt 🤣

Nå nylig: hun som mener naboen har pedofilt utseende (tynt hår i hentesveis, snakker nordlending)

Anonymkode: fad13...e77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som nektet å hjelpe damen som hadde falt og skadet seg på gårdsplassen hennes

Anonymkode: fa463...474

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som insterte på å skrive klage til butikken fordi eggene hun hadde kjøpt hadde noe så uhygienisk som fjær på seg! 😂

Anonymkode: 0e540...3d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som hadde en baby på 6 mnder å påsto at babyen kun var på soverommet hele tiden og gjerne alene.

Hun som sa at 3 åringen og babyen på 6 mnder hadde badet alene mens hun bare hadde hentet ett håndkle i det i andre rommet,da skulle visst 3 åringen ha holdt babyen under vann. Babyen hadde vist flere tegn på at det ikke gikk bra men mor ville ikke bra barna med på legevakten om kvelden/natten. 

Anonymkode: 585c8...708

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolletråd som var litt gøy :

hun som mistenkte at hun hadde ett spøkelse som ryddet leiligheten når hun sov. Det var flere ganger veldig rotete når hun la seg og helt ryddig når hun våknet.  Likte tanken på at det fantes ett ryddespøkelse hehe! 

Anonymkode: 585c8...708

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Antarctica
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Trolletråd som var litt gøy :

hun som mistenkte at hun hadde ett spøkelse som ryddet leiligheten når hun sov. Det var flere ganger veldig rotete når hun la seg og helt ryddig når hun våknet.  Likte tanken på at det fantes ett ryddespøkelse hehe! 

Anonymkode: 585c8...708

Pokker, jeg har kjøpt feil leilighet. Ingen spøkelser i min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hun som insterte på å skrive klage til butikken fordi eggene hun hadde kjøpt hadde noe så uhygienisk som fjær på seg! 😂

Anonymkode: 0e540...3d4

Haha, det fikk meg til å tenke på henne som skulle klage fordi eggene i samme kartong hadde forskjellig holdbarhet. Hun hadde nemlig tatt trikset med flyting i vann

Anonymkode: 14a0f...4dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå har fastlege-stalkeren dukket opp igjen! 🤣

Anonymkode: 1508a...def

Kan da være flere som er forelsket i legen sin. Føler meg selv litt betatt av min sexye lege som er på min alder. Er nok fordi han er omsorgsfull,morsom,sexy,forståelsefull og sier fine ting til meg.

Anonymkode: 585c8...708

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Anonym bruker skrev (På 19.4.2019 den 0.47):

Hva er det sykeste trolleinnlegget du noengang har lest her inne?

(Ja, jeg kjeder meg i kveld)

Anonymkode: eaeac...820

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1551690-bekymret-for-min-covid-syke-sønn/#comments

Den største og mest tullete trolletråden på KG akkurat nå.

Anonymkode: 8d077...0f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun som var sint på kompisen til sønnen. 7 åringene hadde spilt GTA, og kompisen hadde sjefet så mye over hennes sønn. Tror tråden ble slettet.

Så var det en gang et par venninner satt og trollet før en tur på byen. Hun ene lurte på om hun var uhygienisk fordi hun dusjet om kvelden i stedet for om morgenen, og hun andre bekreftet det. Der hentet jeg et favorittkallenavn- kjøttmerr

Anonymkode: 28c4c...f7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sa hun hadde en baby på 6 mnder som hadde badet med søsteren/broren,hun gikk ut ett lite øyeblikk for hente håndkle eller noe sånt,å når hun kom tilbake så hadde babyen hodet under vann. Hun sa at babyen var skikkelig dårlig om kvelden men kunne ikke dra til legevakten,for da måtte hun vekke eldstemann å ta han med også. Veldig glad den historien ikke var sann.

Anonymkode: 16aad...503

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg ikke, men å lage seg en fiktiv bakgrunn og holde på den gjennom flere år ligger høyt på lista.

Anonymkode: 74813...522

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Det vet jeg ikke, men å lage seg en fiktiv bakgrunn og holde på den gjennom flere år ligger høyt på lista.

Anonymkode: 74813...522

Oj, hvordan har du avslørt noe slikt?

Anonymkode: 1f4b1...3fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker godt det innlegget om hun som var på et hotell og var redd for en annen mann som var der 😂 Ikke sikkert at det var et trolleinnlegg engang. Men veldig morsom. 

Anonymkode: 24054...b88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Oj, hvordan har du avslørt noe slikt?

Anonymkode: 1f4b1...3fb

Ikke meg du siterer, men vi har vel minst en bruker på forumet hvor man kan mistenke for å gjøre dette. Det er ikke måte på hvor flott alt er, hvor vellykket og vakker man er og hvor mye kan oppleve. Det finnes knapt et tema hvor brukeren ikke har førstehåndskjennskap til akkurat den problemstillingen. Men hn skal ha for å være konsist da, det er imponerende. 

Anonymkode: 0fad8...76e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Ikke meg du siterer, men vi har vel minst en bruker på forumet hvor man kan mistenke for å gjøre dette. Det er ikke måte på hvor flott alt er, hvor vellykket og vakker man er og hvor mye kan oppleve. Det finnes knapt et tema hvor brukeren ikke har førstehåndskjennskap til akkurat den problemstillingen. Men hn skal ha for å være konsist da, det er imponerende. 

Anonymkode: 0fad8...76e

Det var ikke den brukeren jeg tenkte på. Hun jeg vet om gikk over til å skrive anonymt for noen år siden.

Anonymkode: 74813...522

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Ikke meg du siterer, men vi har vel minst en bruker på forumet hvor man kan mistenke for å gjøre dette. Det er ikke måte på hvor flott alt er, hvor vellykket og vakker man er og hvor mye kan oppleve. Det finnes knapt et tema hvor brukeren ikke har førstehåndskjennskap til akkurat den problemstillingen. Men hn skal ha for å være konsist da, det er imponerende. 

Anonymkode: 0fad8...76e

Syntes det er verre med de som driver med heksejakt av enkelte brukere her inne. Jeg er ikke særlig begeistret for henne, men jeg ignorerer innleggene hennes! Noe flere her inne burde prøve. Det blir så mange trådet som blir ødelagt, fordi medlemmer diskuterer hennes person og MÅ ha det siste ordet. De gangene heier jeg alltid på henne, for denne heksejakten er bare tagisk!

Anonymkode: 1508a...def

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Syntes det er verre med de som driver med heksejakt av enkelte brukere her inne. Jeg er ikke særlig begeistret for henne, men jeg ignorerer innleggene hennes! Noe flere her inne burde prøve. Det blir så mange trådet som blir ødelagt, fordi medlemmer diskuterer hennes person og MÅ ha det siste ordet. De gangene heier jeg alltid på henne, for denne heksejakten er bare tagisk!

Anonymkode: 1508a...def

Man blir vel litt lei noen ganger når løsningen på alt i bunn og grunn er ‘la dem spise kake’. 

Anonymkode: 0fad8...76e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ikke meg du siterer, men vi har vel minst en bruker på forumet hvor man kan mistenke for å gjøre dette. Det er ikke måte på hvor flott alt er, hvor vellykket og vakker man er og hvor mye kan oppleve. Det finnes knapt et tema hvor brukeren ikke har førstehåndskjennskap til akkurat den problemstillingen. Men hn skal ha for å være konsist da, det er imponerende. 

Anonymkode: 0fad8...76e

Vet akkurat hvem du mener. Hun er her hele tiden. 

Anonymkode: 18858...063

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...