Gå til innhold

Jeg har store og bulende blodårer, mye større enn andre.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er så mye at folk peker og kommenterer det, overrasket over hvor tydelige de er.

Det jeg lurer på er om jeg er mer utsatt enn andre til å få anurisme, blodåre som vider seg ut over tid og til slutt sprekker. Vet at det er dødlig om man får det i hjernen eller hovedarteriene. Noen som vet om det er noen sammenheng?

Anonymkode: 41f85...3a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Trener du en del eller har et tungt arbeid?

Anonymkode: 26844...574

Nei. Trener ikke, litt spaserturer. Normalvektig.

hi

Anonymkode: 41f85...3a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bestevenninne har dårlige veneklaffer og dermed mye åreknuter. Opererte de første gang da hun var 16, noe jeg vil tro er ganske uvanlig. Har operert flere ganger, nå er hun i beg. av tredveårene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei. Trener ikke, litt spaserturer. Normalvektig.

hi

Anonymkode: 41f85...3a1

Er det på hendene eller overalt på kroppen?

Det er individuelle forskjeller på hvor synlig årene er, kan være du er en av de som bare har dem mer synlige. Mine årer har alltid vært mer synlige enn hos mange andre, og på hendene større også. Trolig fordi jeg var veldig aktiv som barn, vil jeg anta. Jeg har fått økt risiko for aneurismer av en helt annen årsak, men det påvirker ikke størrelsen på årene mine.

Anonymkode: 26844...574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åreknuter på bena? Det skal visstnok hjelpe å bruke støttestrømper om man har tendens til åreknuter eller ikke ønsker utvikle dem mer enn nødvendig. Finns mye å velge mellom på Butikk21.com og på Stottestrompen no tror jeg de heter. Butikk 21 har tynne også. Er det riktig generende går det jo an å gå til en klinikk som sprøyter inn et stoff så at de forsvinner. Noen som har testet det? Kommer de tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...