Gå til innhold

Glemmer han ikke helt.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg likte mannen, ingen tvil. Men feig som jeg er, ungikk jeg han og spilte heller spill over nett. 
Nå har jeg bygget opp en illusjon i 3 år, da jeg ikke har truffet han personlig denne tiden. Traff på han i januar i fjor og tok en klem.
Det startet med at vi var i samme krets, men følelser kom snikende og jeg begynte å unngå. Han var pådriver for kontakt, og spurte meg om vi skulle treffes igjen neste gang jeg var i byen hans. 
Jeg hadde sjansen! JEG HADDE SJANSEN så mange ganger. Men til og med når det var jeg som lot være å svare på siste melding, så turte jeg ikke å ta kontakt fordi jeg hadde en tanke om at han kom til å bli sint? eller se meg som en enkel hore å få i seng? 

Jeg ser i ettertid at jeg kunne tatt kontakt, men turte ikke og jeg gjør samme feilen hele tiden. Jeg våger ikke nå heller, men hvorfor skal jeg? 
Jeg har latt det gå så lang tid. 

En annen ting som er irriterende med dette her er at jeg har sukker over ulykkelig kjærlighet før.
En gang i tenårene, da var jeg forelsket i en mann fra hjembyen min som var 10 år eldre enn meg, hadde psykiske problemer, en mor som har prøvd på selvmord og han her var bare snakkesalig i fylla. Han har aldri hatt dame, og har enda ikke. Det gikk over etter 3 år .

Så var det i kompisen min som jeg hadde kjent i 5 år. Jeg forandret meg totalt i nærværet hans for jeg ble så anstrengt. Vi brukte mye tid sammen men jeg tok aldri noe steg. Han la armen sin rundt meg før han skulle flytte og vi delte seng hjemme hos meg, men hadde ikke sex. Han hadde aldri hatt dame, men har nå..vi har godt vennskap alle sammen.
 Følelsene visnet også etter 3 år.

Deretter møter jeg denne mannen som jeg enda sliter litt med å glemme. Han har heller ikke hatt dame. Han drikke ikke alkohol , noe jeg synes er et stort pluss for jeg drikker ikke selv.
Men avstanden mellom oss er stor. Det går også greit for min del. Men jeg synes det er for godt til å være sant at det skulle klaffe nå. Han dukket opp i livet mitt akkurat slik folk alltid sier "han dukker opp der du minst venter det" og det gjorde han. Men så blir det ingenting, absolit ingeinting positivt ut av det 😕 Og nå er jeg redd det blir som det har blitt etter dette, dukker opp bare menn som ikke vekker noen ting som helst i meg. :( 

Anonymkode: c6be6...9f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...