Gå til innhold

Telefonhjelp🙃

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på fb på telefonen i gårkveld, da jeg mistet den. Prøvde å fange den før den smalt i gulvet, og det klarte jeg, men tok på skjermen i det jeg fikk tak i den. Jeg må ha trykket på noe innstillingsgreier, for plutselig er bakgrunnen svart og bokstavene hvite/rosa/lilla osv. Greier ikke å tilbakestille det😕 Har slått av/på telefonen, og har sett gjennom alt på innstillinger, men er fortsatt ikke klokere🤔Noen som kan hjelpe meg?

Anonymkode: 6ab3b...07c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det bare på Face fargen er forandret eller på alt?

Er det på alt har du enten kommet nær Tema. På lin Samsung finner du det under Innstillinger --> Bakgrunn og tema.

Er det ikke det kan det sikkert også tenkes at mobilen ikke har tålt fallet og at skjermen er ødelagt.

Anonymkode: b7ad5...045

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg var på fb på telefonen i gårkveld, da jeg mistet den. Prøvde å fange den før den smalt i gulvet, og det klarte jeg, men tok på skjermen i det jeg fikk tak i den. Jeg må ha trykket på noe innstillingsgreier, for plutselig er bakgrunnen svart og bokstavene hvite/rosa/lilla osv. Greier ikke å tilbakestille det😕 Har slått av/på telefonen, og har sett gjennom alt på innstillinger, men er fortsatt ikke klokere🤔Noen som kan hjelpe meg?

Jeg opplevde det og da var skjermen ødelagt 😔

Anonymkode: 65297...dd8

Skrevet

HI her. Takk for svar. Er Samsungtelefon, men finner ikke noe som heter Tema under bakgrunn?! Endringene er på alt på nettet - fb, nyheter osv.. Skjermbildet og meldinger ser likt ut som før. Alt virker som før altså, er bare denne irriterende fargeforandringen jeg vil ha bort. Og telefonen gikk aldri i gulvet, fikk som sagt tak i den. 

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

HI her. Takk for svar. Er Samsungtelefon, men finner ikke noe som heter Tema under bakgrunn?! Endringene er på alt på nettet - fb, nyheter osv.. Skjermbildet og meldinger ser likt ut som før. Alt virker som før altså, er bare denne irriterende fargeforandringen jeg vil ha bort. Og telefonen gikk aldri i gulvet, fikk som sagt tak i den. 

Ok,  da er det nok bare noe med innstillingen, min telefon gikk i asfalten og fikk masse rare farger,  IPhone.

Håper det ordner seg. 

Anonymkode: 65297...dd8

Skrevet

Trykk midt på skjermen din og hold den inne i noen sekunder. Så får du opp valg som Widget og tema :) Endre der.

Skrevet

Tror du har satt på mørk modus. I nettleseren, trykk nede til høyre (tre striper) velg "lys modus".

Skrevet
5 timer siden, <Lykkeliten> skrev:

Tror du har satt på mørk modus. I nettleseren, trykk nede til høyre (tre striper) velg "lys modus".

Da fikk jeg det til - tusen takk😀👌 Takk for gode råd, alle,  og god påske 🐥🌞👌HI

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Da fikk jeg det til - tusen takk😀👌 Takk for gode råd, alle,  og god påske 🐥🌞👌HI

Supert! God påske til deg også 🌞

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...