Anonym bruker Skrevet 16. april 2019 #1 Skrevet 16. april 2019 Menstruasjonen min har alltid vært presis som en klokke. Har i alle år kommet den første eller andre dagen i måneden. Fødte for drøyt to år siden og da den returnerte var den like presis som alltid, og alltid omtrent samme moderate mengde lyserødt farget blod. Men siden jul har den alle fire månedene vært to uker forsinket og den første blødningen har vært nærmest brun på farge, før de påfølgende blødningene blir rød, men mørkere rød enn den var før. Jeg føler meg helt fin i formen men forandringene blir såpass tydelige for meg når det har vært likt i alle år før. Noen som har opplevd liknende? Anonymkode: 57e10...ae0
Anonym bruker Skrevet 16. april 2019 #2 Skrevet 16. april 2019 Du er ikke gravid, da? Anonymkode: 1321f...1c0
Anonym bruker Skrevet 16. april 2019 #3 Skrevet 16. april 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du er ikke gravid, da? Anonymkode: 1321f...1c0 Nei, jeg får jo mensen til slutt Anonymkode: 57e10...ae0
Anonym bruker Skrevet 16. april 2019 #4 Skrevet 16. april 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, jeg får jo mensen til slutt Anonymkode: 57e10...ae0 Det er noen som kan ha menslignende blødninger gjennom svangerskapet, derfor jeg spurte. Kan jo være greit å ta en tur til legen for å få sjekket hormoner. Min mens har hatt perioder hvor den har endret seg, har blødd mer i perioder, mindre andre ganger, også hatt perioder med mørkere blod. Tror ikke det er helt uvanlig. Hos meg er det trolig pga. noe annet som også påvirker hormonene, mine. Men har venninner som har opplevd omtrent det samme, som har vært helt friske. Akupunktur har normalisert mine perioder, og vet om flere som har hatt samme gode effekt på slike syklusproblemer. Anonymkode: 1321f...1c0
Anonym bruker Skrevet 16. april 2019 #5 Skrevet 16. april 2019 Hvor gammel er du da? Du kan også ha kommet i såkalt "for tidlig overgangsalder". Anonymkode: 990fc...ff5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå