Gå til innhold

Tips til møbel som det går ann å ha bøker i


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Treng tips til eir møbel til stua som det går ann å ha bøker i, men med skap som går ann å lukke igjen (åpne bokhyller ser så fort rotete ut) 🙈

Anonymkode: 28786...be2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finnes noen bokskap med ugjennomsiktige dører. Ellers finnes det også en del skjenker du kan bruke. Kommer jo litt an på hvor mye bøker du har også.

Anonymkode: 19b94...cee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Finnes noen bokskap med ugjennomsiktige dører. Ellers finnes det også en del skjenker du kan bruke. Kommer jo litt an på hvor mye bøker du har også.

Anonymkode: 19b94...cee

Har du link til bokskap med ugjennomsiktige dører?

Anonymkode: 28786...be2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det så rotete med bøker? De står jo pent på rad? Jeg elsker bøker og å se i bokhyllen hos andre er jo noe av det artigste som finnes. Det går jo ikke med lukkede hyller.

Spør du på møbelforretninger får du sikkert mye god hjelp. IKEA, Skeidar og Bohus evt mer eksklusive butikker kan sikkert hjelpe.

Anonymkode: ab4f8...0b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikea har flere hylleserier du kan ha uten og med dører på, dype og smale hyller slik at du kan ha dybde etter hva du skal ha i hyllene. 

Vi hadde en hylleserie fra Ikea vi hadde ulike dybder på, med og uten dører etter hva vi hadde i hyllene. Husker ikke (a den heter nå og jeg tok den ikke med når vi hadde samlivsbrudd. 

Anonymkode: 4a202...4df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilderesultat for bokskapBilderesultat for bokskapBilderesultat for placard vitrines livresRelatert bilde

 

Her er noen bokskap-ideer. Selv syns jeg det er kjempefint med bokyller. 

Anonymkode: ac320...7a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en gang bbb-reoler hos bokhandleren. Da kunne jeg kjøpe hyller både med og uten dører. Og de tåler faktisk bøkene i motsetning til mange andre hyllemeter. 

Anonymkode: 740be...8ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...