Anonym bruker Skrevet 16. april 2019 #1 Skrevet 16. april 2019 Skal ha tacosuppe i familieselskap, men vet ikke om jeg orker å lage foccacia brød. Går det fint med hvitløksbaguetter eller loff? Anonymkode: 203c1...b06
Anonym bruker Skrevet 16. april 2019 #2 Skrevet 16. april 2019 Det går helt fint! MÅ heller ikke ha brød til tacosuppen, holder ofte med tacochips😉👍 Anonymkode: f6b0f...a5f
Anonym bruker Skrevet 16. april 2019 #3 Skrevet 16. april 2019 Focaccia er jo italiensk, så hva det har å gjøre med en texmex-suppe vet jeg ikke. En minestrone kan du ha focaccia til. Hva nå enn taco-suppe er passet det sikkert bedre med tortilla chips eller et eller annet brød om du vil. Anonymkode: 16f39...10d
Anonym bruker Skrevet 16. april 2019 #4 Skrevet 16. april 2019 Jeg personlig synes foccacia er så godt at det passer til alt, men man må ikke ha det til tacosuppe. Har aldri hørt om tacosuppe jeg, men tviler på at det er italiensk Du kan ha akkurat hva slags brød du vil, men om du velger hvitløksbaguetter så har du også noen vanlige baguetter, ikke alle er like glad i de kjøpte hvitløksbrødene. Anonymkode: b662c...571
Anonym bruker Skrevet 16. april 2019 #5 Skrevet 16. april 2019 Nå har jeg googlet tacosuppe, jeg ble jo nysgjerrig på hva det var. Jeg har sett på fire forskjellige oppskrifter og ingen er med brød i det hele tatt, og ihvertfall ikke foccacia. Den serveres med revet ost, rømme og nachos. Anonymkode: b662c...571
Anonym bruker Skrevet 16. april 2019 #6 Skrevet 16. april 2019 Jeg måtte google tacosuppe, har ikke smakt det. Jeg tenker at det er en suppe med mye smak, og ville da gått for bare loff eller vanlige baguetter i stedet for hvitløksbaguetter. Anonymkode: 9a191...c79
Anonym bruker Skrevet 16. april 2019 #7 Skrevet 16. april 2019 tacosuppe høres forferdelig ut😂 Med focaccia til? Enda verre 😂 Men ha 6sp mye brød som mulig så den grusomme tacosmaken blir dempet. Anonymkode: 2ca2b...941
frk Nilsen Skrevet 16. april 2019 #8 Skrevet 16. april 2019 Har smakt tacosuppe, og synes ikke det var så veldig godt... Foccacia hadde løftet den jeg spiste i alle fall, men om du ikke orker å lage (noe som er så enkelt) så ville jeg kjøpt en steinovnsbakt loff til. Hvitløksbrød smaker bare syntetisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå